• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Snitte- 5/7-2008

hehe jag gjorde mitt festprogram förra sommaren det mesta är helt som jag gjorde det då... lagt till lite barncitat och ändrat lite i gästpresentationerna bara

KUL att jag är inne när någon mer är inne föresten hihi

• Anja 19 juli 2008

shit FÖRRA sommaren!!! Hur mkt framförhållning FÅR MAN LOV att ha egentligen

Jag är verkligen impad...

vad har du i ditt festprogram. Jag vill ha menyn, bordsplaceringen med gästpresentationer på rim, citat från barn vill jag oxå ha, och så ett sånt där test, typ om du ser vita prickar när du tittar på den här bilden så bör du sluta dricka nu, roliga såna där "manliga, kvinnliga saker" typ hur mannen ser på äktenskapet, hur kvinnan ser på äktenskapet osv och hur man tillfredsställer en man och hur man tillfredsställer en kvinna osv. Finns ju sååå mkt kul! Någon litet korsord som handlar om oss kanske och bingo med något pris.

Åh nu väcktes lusten att sätta igång faktiskt!

• Anja 19 juli 2008

Tror jag ska ha "Anja säger om Daniel" och "Daniel säger om Anja". Typ det hade jag tänkt att vi båda skulle skriva ner, lämna t min toastmistress och så får vi inte se det förrän det står tryckt där i, på själva festen. Vore lite kul tycker jag.

• Snitte- 5/7-2008

hehe du verkar ju ha en massa bra ideér... ja,,, jag ville börja med något rikigt bröllopigt då så då gjorde jag festprogrammet... vi har roliga ordningsregler... typ " kolla dina bordsgrannar så de inte dricker för mycket och blir suddiga i ansiktet" barncitat på frågor om giftemål, kärlek osv... "gömda bokstäver kryss" du vet när det är en masa bokstäver och man ska hitta ord...

en massa sånger... att gå från dejting till äktenskap... typ lite roliga meningar vad som förändras osv.. ett gemensamt tal som gästerna ska få läsa,.det är ASroligt hoppas det går bra...

lite info om oss från början till nu,.... en historia om hur vi träffades.,, gästpresentationer,,, vas vi äter... vem som är roastmadame osv...

ja det var det jag minndes just nu iallafall

Tänkte ha bordsbingo först... men sen valde jag att göra det på min mors 50 års fest i september så nu skippar jag det.... men det är verkligen HELskoj!

• Anja 19 juli 2008

jaaa men ajg vet exakt vilka grejor du menar... dem har jag sparade i min bröllopsmapp, hihi...

Det där m meningarna som förändras är verkligen hysteriskt kul! Den MÅSTE man ju bara ha!

• Anja 19 juli 2008

Vad är det där med det gemensamma talet... låter som en toppenbra isbrytare!

Vill du dela med dig?

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.