• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Nienna

Nä, nu är det säng för mig, ska ju upp tidigt i morgon och det är jag inte van vid, är flera veckor sedan jag jobbade från morgonen...

Sov gott brudar!

• Englali

Dags för sängen här också!

Natti natti tjejer!

• Anettan73
    furillen skrev 2008-06-01 22:14:25 följande:
    [citat]
    åhh, får man försiktigt ta sig in i eran tråd trots att ni hållt på så länge..? :) ler snälltska gifta mig 26 juli på gotland med min fantastiska sambo.borgerlig utomhusvigsel och sedan middag och fest.kan knappt vänta!! fast när jag tänker på allt som borde göras så vill jag iofs nästan snurra tillbaka klockan några veckor. ojoj, hur ska man hinna allt?! så himla härligt med BT dock och alla andra blivande brudar med bröllop i huvudet! :)
    [/cita

Alla är välkomna till tråden...

Och alla är vi lika nyfikna vem alla är

Presentera dig
  • furillen
    Anettan73 skrev 2008-06-01 22:28:30 följande:
    citaAlla är välkomna till tråden...Och alla är vi lika nyfikna vem alla är Presentera dig
    [/citat]
    oj, va svårt! jag är 26 och bor i sthlm. vi gifter oss som sagt på gotland som är min hemort. halvstort bröllop på furillen (jupp, därav namnet!)
    vi jobbar båda med film. fast just nu känns det som vi jobbar med bröllop ;)
    förlovade oss 24/11-07 i thailand då han gick ner på knä med ring i handen! blev galet lycklig och lite förvånad. bröllop 26/7-08, så har helt enkelt spenderat gångna 8 månader på att planera vårt drömbröllop. eller okej, lite annat har man väl också gjort! :) som att ligga i den härliga solen hela helgen!
    hmm, vad vill du veta?
  • Anja 19 juli 2008

Hej hej tjejer... nyss hemkommen från jobb...

20080614

Åh så underbar hippa... låter som en sådan hippa jag skulle vilja ha, men frågesporter om oss, roliga uppdrag som INTE inkluderar andra och bara mys o samvaro. Just allt det där småpysslet som mickisarna, köpa underhållning o äktenskapsråd, visar ju verkligen att vännerna lagt ner såååå mkt jobb och SJÄL i det hela och HELT O HÅLLET anpassat det efter DIG. Lät helt underbart

• Anja 19 juli 2008

Solbränneränder tror jag att fotografen kan retuschera bort lätt som en plätt.

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer! nämen 2 hippor i helgen!!!! :-0 vad roligt!!!!

pumpkin: åh så roligt att din kusin kom och vad mysigt ni verkar ha haft! hihi busigt med helikopterplattan!

20080614: du verkar också haft en underbar dag! vad gulligt med bilderna på micke..
    När ska du göra din secret box? jag gjorde min i torsdags.. det skulle ta ett par veckor innan jag fick bilderna för de ville skugga och grejja vad ska du ha på dig?
    vet inte med brännan men hoppas att de kan retuschera bort den

filluren... haha nej så var det ju inte furillen: välkommen hit!

Kassandra: välkommen du med! kul att vi blir fler!

alva: Hur går det för er? går det att bröllopsplanera med lillan? såg bilder på facebook från ett bröllop ni vart på,.. gud vad stor hon har blitt nu! jätte söt!

• Nienna

God morgon brudar!

Fy vad jag sover dåligt på nätterna, vaknar vid 3 och tror att det är morgon och sen kan jag aldrig somna om ordentligt... Har persienner i alla fönster utom det som är brevid min sida av sängen och där solen dessutom går upp. I morgon ska jag till stan och då ska jag banne mig köpa en persienn dit, jag måste ju få sova!

Nu ska jag ta och väcka barnen och sen är det dagis och jobb, vad glad jag är att man inte jobbar inne hela dagarna när det är sånt här väder! Inte så kul att sitta i bilen halva dan, men man får ju se solen i alla fall.

• EldHav

Hej alla damer!!

Har inte läst här inne på evigheter... Fredags tror jag var senast, så jag hoppas ingen tar illa upp om jag inte svarar på alla inlägg

R´s mormor ska göra tårtan jag har på bilden!! Så glad jag blev! En av de större sakerna jag var lite orolig över att det inte var fixat.

R hämtar sin kostym och så på tisdag/onsdag.

Jag provade min klänning, BH, underkjol och skor tillsammans smått salongsberusad i lördags, kändes bra. Hoppas bara det inte berodde på alkoholen

Det vi har kvar är vigselprogrammet, vi har bestämt Gotländsk brudmarsch och hittat noter till den, men den andra marschen ahr vi inte bestämt. Sen ska det klirras om det ska va helt solo-sång eller om det ska va ngt instrument med. Festprogrammet är så gott som klart, återstår bordsplacering och översättning.

Mamma o syrran ska hjälpa mig med smink o hår, det känns bra, och ekonomiskt

Nu har vi startat bebis-verstaden också, just nu är det dock mens... Jag väntar på min mens ett par-tre dagar efter bröllopet, lagom

• EnaOline

Eldhav så spännande med bebisverkstad, vi har också just kommit igång!
    När gifter ni er?

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.