• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • AnneiLund

Jag hade betalt 1500 spänn, MAX 2000 kr!!!
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-28 11:05:28 följande:

Usch nu blev jag lite besviken Fick svar från hästdroske-firmanDet kostar 5.000 kr!!!!FEMTUSEN kronor för att åka häst och vagn ca 1 km. Vi lägger inte ens så mkt på fotografen!Nä, det är på tok för mycket. Åh... Jag som sååå gärna ville Tycker ni att det är ett rimligt pris? Hade ni gett 5.000 kr för att åka häst och vagn i max 15 minuter?
  • Anettan73
    Hedebris skrev 2008-05-28 13:41:32 följande:
    5 timmar?!?!?!?!?!hur många bilder var det?
    En del... Tror det blev ca 7 min knappt. Med musik och bilder med text från möhippan. Låter är den hon förknippar med Peter..

Nu ska jag bara skriva ut fodralet som jag gjort till

Nä detta ska jag faktiskt själv ta äran till mig... Tärnorna fick mina album jag gjorde..
  • Hedebris

någon mer som ska på valskurs på studiefrämjandet?

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

Kan du inte inboxa mig hennes namn och kontaktuppgifter och en hemsidelänk om det finns en! Vore supersnällt

jag ska ju på valskurs, fast den 28:e juni. Såg att ni fått en tid den 14:e. De lade in en extrakurs eller?

Anettan

Du ska DEFINITIVT ta åt dig äran för detta. Det borde du banne mig gjort m albumen oxå. Grrrr... Vilka SKITtärnor rent ut sagt! Pallar itne, har inte tid... Då ska de väl inte vara tärnor då för hel...ete.

Anne

Mmmm jag vet... helst vill man ju ha nån skjuts som inte kostar mer än så, men det ser omöjligt ut. T.om den där bilen vi ville ha, gammal sak kostar 2.000. DAniel sa att de vänner han har som kör student o brölloskörningar (han känner ju många med jänkare) tar sällan under 2.000 utan snarare mer. Vi hade ju lätt kunnat få det gratis om det inte vore bilträff (raggarträff) i Varberg på vår bröllopsdag och alla amerikanska bilägare sticker ju dit då.

• Anettan73

Anja- Jag ska kolla med min leksaksmamma om dom har kvar sin Jänkare.. Försökte nå henne precis men inget svar. Kan inte lova dig något än... Så hurra inte för tidigt..

• Anja 19 juli 2008

Anettan

vad är det för jänkare?

Vet ju inte om sambon ens vill åka jänkare längre och själv vill jag ju helst åka något där jag INTE behöver pressa in klänningen lixom... Häst o vagn vore såååå perfekt, hur rymligt som helst att ta sig upp i kärran (bred öppning).

Suck jag blir galen... ville ju såååå gärna åka häst o vagn

• Anja 19 juli 2008

du är supersjysst Anettan men känn absolut inte att du behöver, för vi letar nog lite till efter häst o vagn! Måste ju finnas NÅGON som är lite billigare!!!

• Anja 19 juli 2008

Åh tack Anettan

vet du vad de kostar?

Blir helt knäckt, det ÄR inte värt 5.000 kr. Det ÄR bara inte det

• Anja 19 juli 2008

jag känner egentligen att jag har en maxgräns på 2.500 kr för transporten.

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.