• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anja 19 juli 2008

Shit nu har jag bråttom... Ska gå till dagis o hämta barnen. Möta en av daniels systerdöttrar vid dagis, sen ska vi åka ner till stadsparken. Emil ska springa kalvinknatet och sen ska vi ha picknick i det gröna

Vi ses senare ikväll...

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-27 15:25:53 följande:

Mmm jag har hittat ett ställe som verkar skitball...Det vore toppen för daniel tror jag... han och gänget m grabbar, femkamp (han är lat men när han väl fått i sig några öl så ÄR han ej jä..la tävlingsmänniska och då släpper ju hämningarna så jag vet att han egentligen tycker sånt där är skitkul, han är väldigt duktig på fysiska aktiviteter även utanför sängen, hehe)...www.aventyrscampen.se/Så jag tänker så här: Kidnappning, ut till sövdesjön, femkamp (finns en hel massa skitroliga tävlingsmoment), öl, lite kallskuret (som de står för där), basta och bada vedeldad tunna, sätta upp militärtält som man hyr av dem, grilla vid sjön på kvällen, äta, bada och bli stupfulla, frukost på morgonen och sen hem... Låter väl bra
    Låter klockrent ju..
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-27 15:27:57 följande:

Shit nu har jag bråttom... Ska gå till dagis o hämta barnen. Möta en av daniels systerdöttrar vid dagis, sen ska vi åka ner till stadsparken. Emil ska springa kalvinknatet och sen ska vi ha picknick i det gröna Vi ses senare ikväll...
    Oj då på du pinna på..
  • Pärlplattan II

20080614 - Aha, det var bra, det finns ju här i stan (dvs. jag har tydligen inte letat så noga ändå). Ska kolla där! Tack så mycket!

• Pärlplattan II

Anja - jag tycker det ser jättebra ut! Och din planering verkar väl helt okej

• 20080614

Så himla skönt, har precis skickat in hemtentan och gjort allt klart. Bara 2 dagar i skolan med redovisningar, lite spexträning och sen sommarlov!! (och massa bröllopsplanering
    )

• Englali

Hej tjejer!

Var är ni ikväll??
    Själv har jag jobbat över, blev en tio timmars dag idag
    Min goa pappa var o hämtade mig på jobbet, gick ingen buss hem.
    A är i Ulricehamn (tror jag det var ) och ikväll saknar jag honom så grymt mkt!! Hur kan man längta så efter ngn hela tiden??
    Ligger i soffan o kikar på Gossip Girl, sen blir det Desperate Housewifes. Underbart att det redan är onsdag i morgon, ser så mkt fram emot helgen... kommer bli grymt kul tror jag!!

Har fortf. inte kontaktat Panduro... får väl maila dem ikväll. Ska kika in hos guldsmeden i morgon och diskutera ringen, hoppas atrappen till den ringen jag vill ha har kommit så jag kan prova lite.

• Pumpkin

Jag är här!

Har varit på IKEA och Panduro efter jobbet och nu har jag legat och sprattlat på golvet i 20 minuter (dvs tränat pilates). Provade en Naturdiet Smoothie till middag, den var väl sådär. Är nog inget jag kan dricka istället för mat faktiskt...

Förresten blev även jag besviken på Panduro idag, de verkar ha slutat med pappret vi använde som inlaga i inbjudningskorten. Typiskt, jag som tänkte skriva namnen till placeringskorten på det. Så nu har jag ännu mindre koll på hur vi ska göra våra inbjudningar.

• Pumpkin

Våra placeringskort menar jag naturligtvis, inte inbjudningar.

• Englali

Jobbets nya hemsida... bilden är tyvärr ett halvår gammal
    www.salongfigaro.se/index.php&task=view&contact_id=6&Itemid=36

Pumpkin: Jäkla Panduro... vad ska vi göra med dom? De tar ju bort allt som tillhör våra teman!!! Grrr!!!

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.