• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anja 19 juli 2008

Usch nu blev jag lite besviken

Fick svar från hästdroske-firman

Det kostar 5.000 kr!!!!

FEMTUSEN kronor för att åka häst och vagn ca 1 km. Vi lägger inte ens så mkt på fotografen!

Nä, det är på tok för mycket. Åh... Jag som sååå gärna ville

Tycker ni att det är ett rimligt pris? Hade ni gett 5.000 kr för att åka häst och vagn i max 15 minuter?

• Anja 19 juli 2008

shit bussen t jobbet går om 20 minuter, jag är inte duschad eller påklädd... blir nog ingen dusch!

fasen oxå jag trodde där gick en buss kvart i oxå men det gjorde det INTE. Bajs...

rusar nu...

ses ikväll

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-28 10:18:49 följande:

Tycker du är en fantastisk människa måste jag säga. Verkar ställa upp för alla. men bränn inte ut dig själv! I all välmening alltså Såna vänner som du är såna vänner man vill ha...by the way... kan du nästa tordag? Den 5:e.vi är ju ett gäng lundabrudar som ska gå och se Made of Honor på bio och sedan äta på V.E.S.P.A.Jag kommer inte hinna till bion men jag hinner till mat och trevlig samvaro Är ju nationaldagen dagen efter så man är ju ledig osv.Låter det nice
    TACK!!!

Jo jag har hört det själv. Men d e så att mina vänner betyder jätte mycket för mig... Jag får höra jätte ofta att jag ska först ta hand om mig själv och sen andra.. Men jag fungerar inte så... Sätter alltid mig själv sist... Det ända jag inte gör det i fullt ut är jobbet. Har jag lärt mig sedan jag blev utbränd för 11 år sedan... men jag kom snabbt tillbaka.. Reste mig och skaffade mig nytt jobb, ny frissa, ny vikt, allt nytt och bara njöt...

Låter trevligt på torsdag. Ska nog gå ska du se...
  • Hedebris

kan du inte lägga det som ett bildspel i windows moviemaker då? då är det jättelätt!

• Pumpkin
    Anja: Tyvärr är det inte ett helt ovanligt pris, det var det som fick mig att säga nej direkt.
  • Hedebris

anja. du kan ju kontakta hon vi har.
    3000kr för hela dagen. inkl champanje och utsmyckning
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-28 11:05:28 följande:

Usch nu blev jag lite besviken Fick svar från hästdroske-firmanDet kostar 5.000 kr!!!!FEMTUSEN kronor för att åka häst och vagn ca 1 km. Vi lägger inte ens så mkt på fotografen!Nä, det är på tok för mycket. Åh... Jag som sååå gärna ville Tycker ni att det är ett rimligt pris? Hade ni gett 5.000 kr för att åka häst och vagn i max 15 minuter?
  • Anettan73
    Hedebris skrev 2008-05-28 11:27:26 följande:
    kan du inte lägga det som ett bildspel i windows moviemaker då? då är det jättelätt!
    Har bara typ 3 slides kvar..
  • Anettan73

Shit det var mer jobb än jag trodde. Har suttit i 5 timmar nu med detta..

• Hedebris

5 timmar?!?!?!?!?!

hur många bilder var det?

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.