• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Nienna

I morgon har jag några timmar för mig själv, är helt arbetslös denna vecka (om jag inte blir inringd) och då ska jag passa på att röja i köket och försöka ta tag i barnkläderna och slänga ut dem på Tradera. Är så nöjd med auktionerna jag har ute nu (scrapgrejor); 38 sålda av 52, utropspris 452:-, högsta bud 992:-!

• Nienna

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-25 23:14:27 följande:

ja, jag har jobbat kväll så jag msåte sitta här liiite till. Varva ner osv.
    Vet precis hur det är. När jag jobbar kväll somnar jag oftast inte förrän väldigt sent, även om jag ska jobba från morgonen. Kan inte gå och lägga mig på en gång, då ligger jag bara och vänder och vrider på mig och sover dåligt hela natten...
  • Anja 19 juli 2008

Åh Gött nienna!!!

Absolut inte helt fel att få sålt saker man inte själv vill ha, eller använder.

Jag är allt annat än arb.lös denna vecka.

Jobbar ons, tors, fre, lör sön, mån, lååååånga dagar! Blir bra pengar dock

men helgen är grym, då jobbar jag 8-21-pass...

• Anja 19 juli 2008

Nienna

ja det blir ju så... Man kan lixom inte lägga sig direkt när man precis har varit helt uppe i varv på jobbet! Just i vården osv så brukar man ju ha en liten rush på kvällen dessutom, då alla ska lägga sig osv.

Nu jobbar ju inte jag i vården men "omsorg" är det ju och visst är man lite uppe i varv när man kommer hem.

• Nienna

Sån vecka har jag nästa vecka, sa dock ifrån mig delade turer på helgen (7,15-12 och 16-21), det skulle jag aldrig orka en sån vecka, tog kvällsturer istället. Även om det ger pengar med delade turer så är det inte värt det, har ju 2,5 mil hem så även om jag skulle vilja åka hem är det inte direkt ekonomiskt att göra det, men hur kul är det att sitta på jobbet då man eg. är ledig. Finns ingen annanstans att ta vägen i den byn heller...

Mmm, extrapengar är aldrig fel. Sen är det ju drygt två dygn kvar på auktionerna, så mer kan det bli!

• Anja 19 juli 2008

Nienna

nä fy sjutton för delade turer... Bor man nära så kan det vara skönt på ett sätt för turerna går så fort och man har mkt att göra då man får både morgonrutinerna och kvällsrutinerna men släpper den dryga "mitten på dagen".

men bor man 2,5 mil ifrån så är det ju SKIT rent ut sagt!

Du får rapportera sen hur mkt du tjänar på dina auktioner

hihi jag lyssnar på denna. Den ger mig sån nostalgi

• Anja 19 juli 2008

Idag är det 55 dagar kvar!

till BRÖLLOPET alltså, haha...

• Nienna

Nä, nu tar batteriet i datorn snart slut så då tar jag och kryper i säng!

Vi ses i morgon, god natt!

• Anja 19 juli 2008

hihi japp om 20 minuter...

jag sitter och kollar in folk på youtube, som dansar vals, *asg*. vilken jä..la sysselsättning

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.