• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anettan73
    Englali skrev 2008-05-25 22:38:18 följande:
    Nienna: Jag har uppvaktat min mamma idag med lite presenter och så blev jag och A bjudna på en supergo o mysig middag hemma hos dem (mamma o pappa)Natti natti.... igen
    Natti
  • Anettan73

Jag fick en söt groda av min älsta. Och bröllopsmagasinet av Tobbe

Sen var jag på min mammas gravplats och städade i 2,5 timmar...
    Där blev sååå fint---

• Nienna

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-25 22:43:33 följande:

Niennajag blev oxå bortglömd... När jag stuckit t jobbet (gick hemifrån 14.30) så skickade jag ett sms (Antar att du glömt att det är mors dag).Fick svar ca 4 timmar senare. "Ja, happy mors dag då"
    R bjöd iaf på pizza efter att jag påminnt honom genom att säga: Jaha, är det hundmat som är min morsdagspresent? (Han hade precis köpt 15 kg torrfoder.)

• Anja 19 juli 2008

Anettan

haha japp, precis... Nädå jag tror inte han småmyser utan mer att han blir lite smått irriterad över att jag är så förvirrad *asg*

Men visst, han tar varje chans att påpeka att det är JAG som bestämt allt ang bröllopet, haha...

Trist med Ninos allergi... Måste ju vara skitjobbigt.

Min mamma älskar djur, vi hade alltid djur när jag var liten, men så tog hennes allergi överhanden, blev för svår, blev värre o värre hela tiden pga att hunden hela tiden fanns där, så vi fick ge bort honom (en golden retriever som hette Albin, sååå snäll och fin) och efter det var hon så ledsen och saknade djur så mkt att nu har hon tre storpudlar *asg*. De är ju allergisäkra.

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-25 22:38:46 följande:

Englalimen va f..n... Vad ÄR hennes problem!!???Förstår att du blir jä..ligt arg. Det jobbiga är ju att de små sönerna ofta är såååå beskyddande om sina mammor och så mesiga när det kommer till dem att de f..n inte RYTER till när det verkligen är befogat!!!
    Tobbe e duktig på att säga till sin mamma och pappa. Ibland blir jag rädd när han gör det och tycker synd om dom på något sätt. Han Kan liksom idiot förklara dom ibland och ha tonläge som heter duga. Hade aldrig vågat tilltala min pappa så...
    Finns det någon jag har respekt för så e det min far...
    Men han kan säga dumhuve och ha sig... Jag blir helt nervös då..
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-25 22:47:09 följande:

Anettanhaha japp, precis... Nädå jag tror inte han småmyser utan mer att han blir lite smått irriterad över att jag är så förvirrad *asg* Men visst, han tar varje chans att påpeka att det är JAG som bestämt allt ang bröllopet, haha... Trist med Ninos allergi... Måste ju vara skitjobbigt. Min mamma älskar djur, vi hade alltid djur när jag var liten, men så tog hennes allergi överhanden, blev för svår, blev värre o värre hela tiden pga att hunden hela tiden fanns där, så vi fick ge bort honom (en golden retriever som hette Albin, sååå snäll och fin) och efter det var hon så ledsen och saknade djur så mkt att nu har hon tre storpudlar *asg*. De är ju allergisäkra.
    Ja det är dom...
    Men jag gillar inte pudlar... Gillar bara Bosse Han e min bebis!!!
  • Anja 19 juli 2008

Nienna

haha men dåså

Jag var ju inte hemma när jag påminde daniel men jag tror inte att han hade fixat nåt iallafall... Han tar inte så allvarligt på mors dag. Frågade honom innan om han ringt till sin egen mamma men näää, såklart inte och nu har han gått o lagt sig.

Hans mamma fyllde förresten år förra veckan o då ringde han inte heller förrän dagen efter då jag påmint honom typ tio ggr.

• Anja 19 juli 2008

Annettan

jag vill nog inte i skrift skriva vad Daniel har sagt t sina föräldrar. *rys* (men så förtjänar dom det oxå)

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-25 22:50:29 följande:

Niennahaha men dåså Jag var ju inte hemma när jag påminde daniel men jag tror inte att han hade fixat nåt iallafall... Han tar inte så allvarligt på mors dag. Frågade honom innan om han ringt till sin egen mamma men näää, såklart inte och nu har han gått o lagt sig. Hans mamma fyllde förresten år förra veckan o då ringde han inte heller förrän dagen efter då jag påmint honom typ tio ggr.

D e som när vi var hos Tobbes mamma. Jag har sagt att jag inte vill ha någon jävla blomma

TACK!!! för den.. Ville bara ta hem den igen.. För jag hade inte tackat nä till den!!
  • Nienna

Anja - Så är det här också, visserligen ringer R sina föräldrar, men bara om jag påmint honom om att de fyller år. Det är jag som har koll, han har ingen aning. Sist när hans pappa fyllde år kände jag "i kroppen" att det var nåt speciellt, men jag kunde inte komma på vad. Några dagar senare kom jag på att det hade varit hans födelsedag och påminde R och DÅ ringde han. Han hade aldrig kommit på det själv.

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.