• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Nienna

God morgon! Nu har jag precis chattat med Kina och jag ska få bilder på Ellas klänning idag!

Nu ska jag gå och lägga mig en stund till, annars kommer jag inte orka jobba ikväll...

• EldHav

Jag syr en egen underkjol i tyll och interlock nu Den blir med all säkerhet bättre än den jag fick från sheshopping. Kan nog ha den under min hemmasydda klänning också, så jag kan välja vilken jag ska ha

• Pumpkin

Godmorgon brudar!

Missade en del igårkväll märker jag, var ju på Volkswagens 60årsjubileum Det var hur roligt som helst faktiskt, god mat och trevligt folk. Patrik Isaksson uppträdde också, tycker han är lite mysig faktiskt Kom hem ganska tidigt, men man är ju inte direkt pigg idag om man säger så - dricka på en torsdag när man ska jobba dagen efter är ingen hit

Englali: Jag har ju köpt mina skor på Wedins, de är från deras brudkollektion. Inte ett dugg "vanliga vita skor" tycker jag, de är i ivory dessutom Och billiga!

• Anettan73

Idag ska jag hämta hjärtat som vi ska ha bakom oss på festen...

Tänkt detta med vals..

Kan man inte ha Björn kjellman, Älskar du livet... Jag tycker den e sååå mysig. Den har inte i heller blivit sönder tjatad..

• EldHav

Anettan; Ush ja, vals... Funderar på att skaffa ståhätteskor tills den... Min sambo är inte det minsta taktkänslig, eller följsam... Dessutom kan han inte vals heller

• Annim

Eldhav;*skrattar* stålhätte skor!!!???!!!
    Ja, här har vi som tur är lika dålig taktkänsla när det gäller vals båda två!!!

Anettan:Den går säkert bra att dansa till!

Charlotte Perelli vidare till finalomgången!!!! yihhhaaaaa!
    Nu tar vi åter hem segern till Sverige! Lr Hur!?!

• Hedebris

usch. ägnade hela gårdagskvällen till att ringa gäster och ändra tiderna på bröllopet.

kommer de kl 14.00 som vi skrivit i inbjudan så kommer de på ett annat pars vigsel...

jag är helt säker på att björn sa kl 14.00 till mig. och det vore ju konstigt om han hade sagt 13.00 till kyrkan. de ringde igår och ville ta alla uppgifter och avslutade med att säga att det var kl 13....... shit! och det gick ju inte att ändra nu..

är helt säker på att det är kyrkan... (eller björn..kanske)

men JAG skulle aldrig strula till något så viktigt

• Annim

Hedebris:Jag hoppas att du får tag på alla!
    Trist att det blivit så!
    Som sagt jag hoppas ni får tag på alla!

• EldHav
    Annim skrev 2008-05-23 09:17:58 följande:
    Eldhav;*skrattar* stålhätte skor!!!???!!! Ja, här har vi som tur är lika dålig taktkänsla när det gäller vals båda två!!!Anettan:Den går säkert bra att dansa till!Charlotte Perelli vidare till finalomgången!!!! yihhhaaaaa!Nu tar vi åter hem segern till Sverige! Lr Hur!?!
    hehe, ja, stavningen är ju så lagom bra ibland

Jag hejjar på Island´s bidrag i år, de är ju fräckast!
  • Hedebris

mmm... vi har en lista som vi bockar av...
    37 sällskap kvar att ringa

Annim skrev 2008-05-23 09:21:20 följande:
    Hedebris:Jag hoppas att du får tag på alla!Trist att det blivit så! Som sagt jag hoppas ni får tag på alla!
Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.