• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anja 19 juli 2008

Englali

varför beställer du inte Lyndsay Det måste väl gå? Eller går in t en brudbutik o tvingar dem att ta hem den

Den är ju helt perfekt. Passar alla fötter, såååå skön och så vacker

• Englali

Bellanote: Jag har kikat igenom sidan men det är inge jag blir helt galen i... tyvärr, och sedan är det för hög klack på de flesta.

Anja: Men vart kan man beställa Lyndsay? För den vill jag verkligen ha. De på bröllopsbuitken lät ju måttligt intresserade när jag tog upp det med dem sista jag var där. Tyvärr

• Nienna

Anja - Det är nog jag som blandat ihop dem lite också, har ju haft numret och sökt på (720-5), så jag har aldrig brytt mig om vad modellen/serien hetat. Men det är den i rött guld iaf! Och då var den ju jättebillig på Nordstans guld (jämförelsevis), men jag har massa guld som jag tänkte lämna in i inbyte (gamla smycken jag inte vill ha kvar) och till Göteborg kommer jag inte att åka den närmsta tiden...

• Anja 19 juli 2008

englali man kan nog inte beställa den här i Sverige...

Men du! Om du vill så kan säkert vi Lunda/Malömbrudar fixa den åt dig. Jag menar det GÅR ju sätta över pengar till någon här nere som köper den åt dig och skickar dem

Storlekarna stämmer... jag har 38 och skon var exakt perfekt på mig i strl 38.

• Anja 19 juli 2008

Det finns alltså engelska sidor att beställa från men jag menar att det inte finns svenska sidor.

• Englali

Anja: JA, det vore ju ingen dum idé!! Ska försöka övertala butiken på lördag, annars kanske vi kan försöka oss på det alternativet.

Nu kallar min kudde känner jag. Som alltid vid dne här tiden på kvällen!

Sov så gott tjejer!
    Natti natti!

• Anja 19 juli 2008

natti natti Englali... och som sagt, bara hojta!

Vi kan köpa den åt dig

• Snitte- 5/7-2008

HEEEEEEJ

nån kvar som kan uppdatatera mig på vad jag missat?

själv har jag bokat relaxpaket inför bröllopet och vaxning av benen,... shit har aldrig vaxat förut... *gulp* men vad gör man inte...

• Anja 19 juli 2008

Snitte

vet inte ens om jag vågar mig på en sammanfattning på vad som hänt... du har varit borta LÄNGE känns det som. vad har du hittat på Har du ett liv vid sidan om BT. Känns lite som otrohet

Underbart det låter m relaxpaket... Spännande m vaxning. Tänk på at INTE göra det precis innan för man kan bli intensvit röd och svullen o prickig på benen ett tag efteråt

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.