• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anja 19 juli 2008

nejdå

jag är kvar men jag ska lägga mig nu. Ska möta min svägerska imorgon tidigt. Vi ska ha en heldag tillsammans

• Nienna

Godnatt Englali!

Snitte - Hej hej! Fy, vad läskigt med vaxning! Har heller aldrig gjort det. Funderar på en vaxning av överläppen då jag inte är helt nöjd med hårväxten jag fått där...

• Anja 19 juli 2008

Hon kunde tydligen inte vara med på möhippan fick jag veta utan att jag nog egentligen borde veta det så hon vill hitta på nåt m mig imorgon. Hon sa till mig att ta med en vindjacka????

Rapporterar imorgon kväll...

nu ska jag krypa i säng...

natti natti

• Nienna

Anja - Ha så kul i morgon! Själv ska jag jobba i morgon kväll, på hemtjänsten. Har inte varit där på tre veckor, så jag måste åka in tidigare så jag kan uppdatera mig på brukarna...

• Snitte- 5/7-2008

anja: ja... hehe jag har ju många bröllop att planera jag du vet... men det är härligt att få komma tillbaka till det härliga bt gänget med 08 brudarna

spännande med morgondagen, ska vänta spänt på rapport!

nja... liiite nervöst är det allt men hon på salongen sa att det skulle vara såååå smidigt inför resan osv.... så jag litar väl på det då 2 dar innan blev det hoppas ec rodnader har gått ner då...

nienna: hur går det för er? får ni slita nu när alla är i strejk eller är det lungt?

• Snitte- 5/7-2008

ok jag får välla oxå kila i säng då ladies.... ska ju ändå upp halv 6 imorrn så liiite sömn bör man ju få... natti natti!

• Nienna

Snitte - På hemtjänsten är det ingen strejk, men på mitt landstingsjobb är det ju det. Det är sååå lugnt där, vi hade dispens för 4 pat, men nu har två gått bort så vi har bara två kvar. Vi är minst 2 uskor och 1 ssk som jobbar varje pass, så det är inte precis stressigt. Vi har fått göra massa annat; städa, fylla på förråd, gå på utbildningar osv.

• Nienna

Ska också gå och lägga mig, ska upp och skicka dottern med taxin vid 7,30 men sen kryper jag nog ner i sängen en stund till.

• Annim

God morgon!

Brud080524;Lycka till i helgen! Snart är du fru!

Vad händer hos er andra idag?
    Här ska det skjutsas till dagis, gå på möte på Af och sedan blir det jobba av hela helgen!
    Ha en underbar helg allihopa, särskilt du brud080524!

• Filifjonkan2

jag kan verkligen rekomendera vaxning, det enda som biter på mina gorillaben *ASG* jag har själv bokat en tid på måndagen samma vecka längtar.......

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.