• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Nienna

God morgon! Sitter i sängen med datorn i knät. Har nyss skickat iväg dottern med taxin och nu har jag en timme för mig själv innan sonen måste väckas (om han inte vaknar själv). Då ska jag skjutsa honom till dagis och sen har jag två timmar för mig själv innan jag ska på jobbet. Kors i taket ville de att jag skulle lämna honom tidigare idag det ska komma en teater som både dagis och skolan ska kolla på.

• Nienna

Anja - Klänningen var jättevacker! Blev jättefint med tiaran och slöjan. Tycker också att det är skithäftigt att din tatuering syns, en kontrast mot allt det "princesslika".

• Pumpkin

Och här sitter jag och drömmer om min vigselring

• EldHav

Gomorron! Va mkt pollenallergi jag har! Vaknade inatt o var helt kliig i svalget och näsan... Älskar när det blir varmt, men hatar när allergin kommer!

Ska plocka upp stumpan ur badet

• Brud 080524

Idag ska jag och prova in min klänning. Är ju bara en dryg vecka kvar nu! Tiden går alldeles för fort. Har inte hunnit hälften av det jag borde gjort denna veckan!

• EldHav

Så skoj, det är ju inte långt kvar för dig!! Själv är det en månad, och jag vet inte hur jag ska hinna med allt!! Förhoppningsvis bakar M2B´s mormor en tårta eller två. Men jag vill att den ska se ut som de i mitt galleri...

• Anja 19 juli 2008

Godmorgon allihop

Ett helt rykande färskt greys anatomy från igårkväll väntar på mig så jag kommer lämna er nu för 40 minuter men återkommer strax...

Nienna

Tack, vad gullig du är. Jag ser inte ens tatueringen, men något som störde mig lite, är att min andra tatuering som sitter på ryggen faktiskt stack upp en bit ovanför kanten på klänningen. Vore ok om HELA syntes, men nu syntes lite mindre än halva. det är en skorpion i samma storlek som draken vid mitt nyckelben, så själva bakkroppen på skorpionen sticker upp, haha... Inte sååå snyggt.

Fast slöjan döljer det faktiskt helt

Pumpkin
    Förstår att du drömmer... Har du inga bilder... Eller hur var det nu, har du hämtat den eller den var inte klar???

Eldhav

blä för pollenallergi Inte låga krav du har på din m2b:s mormor Men jag förstår dig. Man vill ha en riktigt fin bröllopstårta som ser ut som man tänkt sig.

Brud080524

Wow INTE långt kvar för dig!!! Kan du inte lägga in bilder när du har provat din klänning idag Vi vill ju se...
    Kan tänka mig att det är sjukt mkt att göra sista veckan. Jag har typ varenda dag uppbokad, nagelfixning, fotvård, ansiktsbehandling etc... men det är ju såååå mkt annat.
    Jag insåg att jag har så läskigt mkt att göra kvar, med allt pyssel, typ festprogrammen, vigselprogrammen, placeringskorten, box till kuverten (presenterna), stor board med bordsplaceringen, skyltar t borden osv, att jag blir helt yr...

Nä nu kollar jag greys sen återkommer jag

• Pumpkin
    EldHav: Jobbigt med pollenallergi!

Brud 080524: Herregud så nära det är nu!

Anja: Den är klar för gravering, så imorgon kan jag säkert visa bilder på den
  • Brud 080524

Anja - Men du har ju två månader kvar! Klart du hinner. Jag har en vecka och jag har inte gjort vissa av de där grejerna!!!

Hoppas att jag hinner fixa vigselprogrammen i helgen så det blir klart!

• Anettan73

Anja- Jag vet att du har tatuering det ahr man sett på andra bilder ju.. Men helt ärligt så igår lade jag inte ens märke till den. Fick gå in idag igen när jag lästa om tatueringen... Måste ju bero på att hela du och klänningen tog all uppmärksamhet för att det är så fint alltihopa...

Vi har inte beställt våra ringar än.... Kanske e dax

Pumkin- Ska du hämta din ring idag??? Eller imorrn???

Idag har jag blivit sjukskriven pga min hälsporre. Ska ha total vila... Lycka till Sen på Måndag ska jag tillbaka igen för en undersökning. Kommer antagligen bli sjukskriven längre. Sen ska jag till sjukgymnast den 27 för att få deras dom och en tejpning. Sen kommer jag antagligen gå dit 2 ggr i veckan för att få sätta nya tejpningar Ska bli kul och se hur dom ska trycka ihop min häl för att tejpa... Jag kan inte ens fila hälen nästan så ont jag har... Jag lider när jag filar hälen men d måste ju göras... Hatar torra spruckna tjocka hälar... Hatar iofs fötter överlag.... Tom min älsta sons fötter tycker jag är äckliga... Sjukt jag vet men jag klarar inte fötter... Jo ett barns fötter är inte äckliga..

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.