• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Snitte- 5/7-2008

englali: härligt att a är hemma igen!!

nej då.. det låter inte krångligt, det låter kanon!! mysigt att ni smälter ner de gamla tingarna så de finns kvar också lixom

• Pumpkin
    Snitte: Har inte en blekaste vad det ska stå! Kanske det klassiska i förlovningsringarna och sen "Älskad av Lars" + datum i vigselringen.
  • Snitte- 5/7-2008

men pumpkin vad tråkigt... inte kul när nära tackar nej...

idag har vi provat tårtan jätte god! så nu är tårtan heeelt klar. har provat med borden i festlokalen idag också så nu veeeeet jag att jag får plats med runda bord

• Anja 19 juli 2008

Helloooo

Tack allihop... Ner ca 5-7 kg till så armarna och magen försvinner mer så blir det jättebra

Englali

Det känns jättebra m både slöja och tiara. Blev ju en annan tiara och den är jag SUPERnöjd med, men däremot känner jag liiiiiite ångest över slöjan då jag egentligen INTE ville ha en så lång slöja.

Men när vi provade slöjor så VAR det verkligen den längden som såg snyggast ut till mig o klänningen, det tyckte både jag och hon som har butiken o min toastmistress. Så jaaaaa jag är SKITNÖJD

Pumpkin

Vad härligt att ringen är klar

Englali

Lika härligt att NI ÄNTLIGEN bestämt er ang ringarna, hehe...

• Englali

Åh Pumpkin vad tråkigt. Men den ursäkten låter lite hm... sådär tycker jag. Vaddå barnomsorg på en lördag!?! Erhm... Förstår om ni är besvikna!

Snitte: Ja det blir lite mysigt, för då finns dom ringarna alltid med oss också känns det som.

Natti natti!

• Pumpkin

Snitte: Nej, speciellt inte när det gäller nära vänner. Har faktiskt väldigt svårt att se vår bröllopsdag framför mig utan dem, även om vi inte träffats så mycket på senare tid - inte alls faktiskt. Nåja, så är det ibland. Trist dock, vi är uppe i 10-12 nej nu...

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

jag håller med... mkt underlig ursäkt. Skittråkigt! Otroligt tråkigt när någon som man står nära gör så. Många tycker ju att det är jobbigt att gå på stora tillställningar, typ fester som är lite finare m bordsplacering etc och känner stort obehag o drar sig för sånt + att många faktiskt inte har RÅD m tanke på att det krävs barnvakt, nya kläder, present, eventuella resepengar.

Är väl sånt man får tänka på... Men det vore sjysstare om de vågade säga det rakt ut istället för att skylla på töntiga ursäkter som barnomsorg (eller menar du brist på barnvakt?)

• Pumpkin

Englali: Nej alltså inte barnomsorg då, utan under hela sommaren. Ett ständigt problem för småbarnsföräldrar vad jag förstår. De måste pussla med semestrar och ledighet, och båda doktorerar och ska iväg på konferenser hit och dit. Stackars J verkar helt sönderstressad.

Snitte: Tycker du det? Ja, jag gillar det skarpt jag med faktiskt Enkelt, men väldigt starkt.

• Anja 19 juli 2008

Menar alltså INTE att ursäkta dem för jag tycker att det är ganska oursäktligt att INTE gå på nära vänners bröllop om det inte är något RIKTIGT stort som hindrar.

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.