• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Pumpkin

Anja: Men jag ursäktar dem Jag VET att de ville komma, men de har det inte lätt just nu med allt som händer runtikring.

• Snitte- 5/7-2008

jätte tråkigt men de kanske är ledsna de med att det inte fungerar...

absolut! jag tyckte det lät jättefint!! det måååste du nästan ha!

10-12 nej... det blir mycket intjänade pengar det, får tänka så

• Pumpkin

Snitte: Ja, jag är helt övertygad om att de är riktigt besvikna, de önskade ju att de kunde komma - det var ju därför de tackade ja först.

Jag sa faktiskt till Lasse idag att vi har tjänat in de extra 5000kr som ringen kostade på att 10 personer tackat nej Man MÅSTE vända allt till nånting positivt

• Anettan73

AS snygg va du ju Anja....

D e nästan så att man ska smyga in o glo i kyrkan på ert bröllop...

Slöjan ja den var jätte fin den med.. Ingen fel på den, Men om man ska se bra ut så ska man trivas i det... Man kan ju göra som så att ta av den på festen ju... Om du tycker att den e för lång och i vägen.

• Anettan73

Pumkin. Tråkigt när en så pass nära vän inte kan komma.

Jag har med en nära vän som inte kommer då dom har samma vecka alltid varit i Kroatien...

• Anja 19 juli 2008

Anettan

Tack *rodnar klädsamt*

Alltså jag gillar slöjan jätte mkt och det kändes helrätt när den var på men egentligen var det inte alls en så lång slöja jag hade tänkt mig

Däremot kändes det inte alls obekvämt eller fel, det kändes super!

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

dåså, jag trodde att de lixom "försökte slippa undan". När du beskrev hur de förklarat sig med barnomsorg osv så lät det så, men om du vet att de verkligen ville komma o är besvikna så hamnar ju allt i en helt annan dager. Då är det ju en annan grej lixom

Trist att det ska behöva bli sådär

• Pumpkin
    Snitte: Ja, man får inte deppa ihop helt och hållet ju.

Nej, nu ska jag bege mig i säng, hade tänkt vara på jobbet tidigt imorgon eftersom jag ska flexa och sticka iväg till naprapaten. Hörs imorgon tjejer!

Godnatt!
Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.