• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Nienna

Här skulle det mycket väl kunna snöa när vi gifter oss. Nä, kanske inte, men i juni är det inte alldeles ovanligt att det kommer en snöby. Det har snöat på midsommar ett år.

• Anja 19 juli 2008

Nienna

shiiit!! haha

Vi håller tummarna för er

• Pumpkin
    Nienna: Men det ska det ju naturligtvis inte göra!
  • Pärlplattan II

Nienna - fasen vad jobbigt! Här är det iaf sol... Fast det stod i tidningen att det skulle bli regn. Jag hoppas de har fel.

Alltså - jag har ett problem - tycker ni jag ska skriva båda datumen i festprogrammet på förstasidan, eller bara datumet för festen? Och sen är frågan, ska man ha alla sånger samlade i ett svep, eller ska man blanda med lite andra saker typ "Visste du att?" och sådant..

Smart det där med magneter och plåt! Verkligen! Har börjat fundera på om man ska ha småbord istället för det mer traditionella. Men så undrar jag: Vilket tar mest plats egentligen?

• Pumpkin
    Pärlplattan: E-bord tar mindre plats än massa små bord, det har de festställen jag pratat med sagt i alla fall. Känns rätt logiskt också på något vis.

Angående festhäftet så tycker jag att ni ska blanda sånger och annat, blir roligare att bläddra i då tycker jag

Datumet vet jag dock inte... Får fundera på det
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-14 09:56:55 följande:

Anettanjag anropade dig inatt.. tyckte väl att det var länge sen jag såg dig här (i BT-mått mätt, hehe) och nu fick jag förklaringen...Trist med bilservande, bläää... Avskyr allt som kostar pengar (utom bröllop då alltså, det älskar jag, haha)
    hi hi hi hi ja jag såg det i morse... kul att känna sig saknad av någon

Fick låna en bil tillbaka hem. För det tog tid med servicen
    Lånade en gamal Volvo eller lastbil, välj själv.. Fast d e e n kompis till oss, glad att jag fick låna en för att komma hem baara. Lite kul e d faktiskt att köra en sådan gammal volvo herrgårdsvagn..

Har någon kollat våra favors??? Behöver lite kritik... Positivt eller negativvt.. Jag kan ta det

Ang festhäftet så har jag blandat visor med annat...
  • Pärlplattan II

Pumpkin - Ja, det är ju logiskt egentligen. Och det är roligare med blandat, annars blir det mer konstigt om allt "annat" kommer på slutet liksom. Det är datumen som är det stora problemet...

Anettan - är det de två första bilderna eller?

• KKC

Hej hopp!

nu behöver jag lite hjälp... jag måste fixa en underkjol till min klänning... vart hittar jag en bra sida att köpa en sån på? sen, vilken sorts kjol tror ni passar?

• AnneiLund

Hej alla godingar!!!

Nienna: Snö...guuuud!!!! JA men om jag får välja...så tar jag nog ett sjukt snöfall hellre än ett iskallt regn på mitt bröllop....Om det snöade i Lund den 28 juni så skulle det vara något som det verkligen talades om under många år efteråt....
    Lite kul faktiskt....men nu VILL jag ju INTE att det ska snöa...men om.....

Anja: Skönt att det gick så bra med maten. Jo dom e ju proffs, superduktiga!!! Och så blev det 10.000 billigare!!! Wow...skönt!!!!

Pärlplattan: Jag kommer ha mina sånger samlade, jag var på bröllop i helgen, de hade det samlat, underlättade när man var på snusen och SNABBT skulle hitta sångerna....

Anettan: Välkommen tillbaks

Pumpkin: Godmorgon ( har inte hunnit läsa allas inlägg)

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.