• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Englali

Pumpkin: Jo jag vet, det är bra o längta. Men vi får längta så himla ofta efter varandra tycker jag. Min goding!!

Det är trist, men jag förstår honom verkligen. Hade det bara varit för hans skull och inga sponsorer inblandade hade det varit en helt annan sak.

Här står det lite stilla på OSA biten... segt!
    Har varit o pratat om ring idag. Jag är ju inne på Solvind från Schalins fast med en större centersten eller större "småstenar" omkring. Och det mest prisvärda är nog att göra om våra förlovningsringar iaf. Göra både min och Andreas ring kantigare så den passar solvinds grundutförande. Sen ska ju A ha två ringar så vi måste köpa en till åt honom.

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!

Annie: näää fy vad trist att fotografen har avbokat, taskigt! men skönt att ni redan löst det!

Englali: usch... aldrig skoj att vara själv hemma.... min gubbe kommer inte hem förrän 11.30 så jag har vart hos svärmor och snackat skit om magnus pappa hehe

pumpkin: oj 10st! Gött! hur många är det kvar att osa?
    Vi har fått in alla våra svar

• Pumpkin
    Englali: Låter som att ni kommer närmare en lösning i alla fall

Snitte: Det är 6 sällskap av varierande storlek, mest par men nån singel och nån familj också.
  • Snitte- 5/7-2008

skönt att det inte är så många kvar!

ooooo nu kan jag med se på desperete.. jag hade sett till hit via datorn men nu är jag i fas.... coh nu är det paus... hann hämta en kall öl och bädda ner mig ordentligt här i soffan gött!!

• Flamora

Anne: Fy vad trist med fotografen. Sånt som bara inte får hända. Så bra att ni har kontakter...

Våra brudnäbbeklänningar har kommit till Sverige. Ska få dem imorgon. Ska bli spännande

• Englali

Jag spelar in desperate... kikar lite på filmen på 3an så kan jag se det andra i sängen sedan.

Nu har jag beställt lite grjer på nätet. En ny primer och blottingpaper, kan tänka mig att det kan behövas en varm o lååång augustidag

Pumpkin: Ja, haha snart ska vi väl förhoppningsvis nå en lösning

Snitte: Det låter härligt! Själv dricker jag kall cola!
    Jag tycker det är rätt ok att vara hemma själv, inte överdrivet kul men det går liksom. Och så får jag ju längta efter honom... mmm... (det enda positiva med det egentligen)

• Pumpkin

Fan vilken låsning i nedre ryggen jag fick för drygt en timme sen, kunde inte resa mig från soffan! Nu är jag i alla fall uppe och haltar, men det gör fortfarande lite ont...

• Englali

Pumpkin: Det låter som lite ryggskott tycker jag, inte kul. Jag fick ju det för några månader sedan.

Flamora: Härligt med klänningen! Spännande att se om den är bra i morgon då. Vart har ni beställt den ifrån?

• Snitte- 5/7-2008

flamora men åh så roligt! bilder till oss sen

Pumpkin: nä.... usch... jag brukar oxå få låsningar i ryggen är jätte nervös att det ska bli på bröllopsdagen..

Englalai: jo-... det är sant skönt att få längta faktiskt men jag tycker det är jobbigt att vara själv... tur jag har zelda... och er så klart

• Englali

Snitte: Så känner jag också, tur jag har mina små ljuvliga katter. Min goding-kille Oliver ligger på rygg här framför tangentborde med tassarna i vädret och sover såå tungt, han är nästan otäckt söt.
    Och tur att internet finns, vad hade jag gjort annars!?!

På lördag ska jag göra två balfrisyrer, börjar bli lite nervös nu. Det är jag alltid när det är dags för bal- eller bruduppsättning. Man vill ju att allt ska bli perfekt! Ska försöka få med mig kameran och ta lite kort på mina kreationer... ni kan få se dom om det inte är allt för gräsligt

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.