• Groom1

Morgongåva?

Hej,

Jag skall snart gifta mig med min ögonsten, jag har dock en liten pusselbit till som måste falla på plats inom kort, "Morgongåva" Jag har verkligen helt slut på kreativitet och ideér, hjälp mig! Vad skall jag hitta på??????? Alla tipps mottages tacksamt.

• Svar på tråden Morgongåva?
  • Nikajo

Jag har beställt ett halsband till min älskling med texten "älskad". Kika i mitt galleri. Finns på www.mysilver.se

• Fröken Planera

Jag skulle nog vilja ha en snygg klocka med något fint ingraverat på baksidan..

• FruHamberg

Min blivande man har fått min mamma och pappas gamla förlovningsring för att smälta ned och designa ett eget smycke till mig. Vilket jag tycker är helt underbart.

• excalibu

Hej jag sa till min blivande man att (efter som jag planerat och gjort det mesta angående bröllopet vilket jag antar att många tjejer gör) så sa jag att som morogngåva tyckte jag att det räckte med om han planerade och gjorde det mysigt angående hotell, mat osv mm på bröllopsnatten...
    det är nog det finaste jag tänka mig... plus att i min familj/släkt är det vanligt med 2 vigselringar, så jag får två (fast billiga):) och tyckte då att det verkligen räckte ..inga mer smycken till mig:)
    sen om du vill göra det ännu bättre ge henne nåt litet eller stort efter din förmåga:)

lycka till

• Anna Karenina

För min egen del, så ville jag helst ha något personligt, något han valt ut eller gjort till mig. Något som alltid påminner om oss. Vill du ge ett smycke, så välj med omsorg, gör det personligt om du kan. Titta ex på www.lyckogram.se, där kan du få ett smycke med eget budskap. Det blir verkligen personligt. Eller som någon annan skrev, om du kan göra något själv. Är du händig, så kanske du kan göra ett snyggt smyckeskrin i ett vackert träslag. Så, gör det personligt och med omtanke, så kan det inte bli fel!

• 081110 1

Secret Box har ju varit väldigt populärt!

• Aleta

Ja, en Secret Box på min man skulle göra mig glad! Vilken bra idé!

• Aleta

Secret Box är en liten serie med sensuella foton (på i vanliga fall bruden) många fotografer har erbjudanden där det ingår sminkning och hårfixning.

Hade aldrig hört talas om det innan jag började hänga här heller.

• mika 080705

aha okej :)
    är det bara bruden som får morgongåva?

Svar på tråden Morgongåva?