• Groom1

Morgongåva?

Hej,

Jag skall snart gifta mig med min ögonsten, jag har dock en liten pusselbit till som måste falla på plats inom kort, "Morgongåva" Jag har verkligen helt slut på kreativitet och ideér, hjälp mig! Vad skall jag hitta på??????? Alla tipps mottages tacksamt.

• Svar på tråden Morgongåva?
  • weddinggirl08

Smycken är väl aldrig fel om hon gillar det? Diamanter i ringen? Diamantörhängen

• Groom1

Örhängen har jag tänkt på men det känns så väntat med ett smycke! Har ju nyss gjort om hennes förlovningsring och köpt henne en riktig bling bling vigselring, hade varit kul med något spännande och oväntat, om ni förstår vad jag menar.....

• Aleta

Har hon någon hobby, helst en som du inte alls delar eller är så insatt i?
    Ge henne något till den.
    Eller samlar hon på något? En oväntad komplettering till samlingen.

Jag vet en som gav sin brud en saxofon i morgongåva. Hon blev överraskad vill jag lova. Jag antar att hon vid något tillfälle hade sagt att det var coolt med sax. Hon började ta lektioner så småningom.

• Stengrabben

Hej, detta är ett intressant ämmne. Kan inte fler tjejer säga vad ni tycker? Har egna tankar men man vill ju att det blir något speciellt. Jag menar förr i tiden gav man väl bort en eller två gårdsegendomar.. Smycken är ju fint och kanske gärna sånt som kan gå i arv?

• Hjalmar

Jag skulle vilja ha något han gjort själv (såvida han gör något snyggt;)). Det är speciellt! Själv kommer jag försöka måla en tavla.......

• Hjalmar

Vad är du duktigt på? Ta tillvara din talang:) designa något och be någon annan tillverka det om du själv inte har talangen.
    Jag lovar att de är mer värt än alla diamanter:)

• Tooticki

Jag hade velat ha en upplevelse, fallskärmshopp helst.

• Hjalmar

ja upplevelse skulle helt klart också vara roligt:)!

Svar på tråden Morgongåva?