• AoM

Camebridgekuren - tråd 10

Gamla tråden är stängd, här är den nya!

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.html

Joina oss på viktresan!

• Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10
  • Anja 19 juli 2008

Jaaaaa SAMMA HÄR...

barn nr 2 och 3 kom VÄLDIGT tätt. Blev gravid igen när 2:an var bara TRE MÅNADER, så de kom inom ett år båda två.

Kan säga att min kropp inte fixade det så bra, speciellt inte mina magmuskler som är så långa att de buktar ut fortf som en stor 6-månaders gravidmage *asg*

Det värsta var nog dock att jag under BÅDA graviditeterna unnade mig ALLT, höll inte igen ett enda dugg utan hade full tillit till att amningen skulle se till att jag gick ner *asg*

säkert lixom

Låg på 30 kg + EFTER att trean var född. inte så kul!

Nu ligger jag på + 20 kg jämfört med vad jag brukade väga men skulle vara nöjd om jag bara gick ner 15.

Till bröllopet vill jag gå ner 10, mer tror jag sabbar för att kunna ha min fina klänning och jag skulle definitivt känna mig fin om 10 kilo. Har ju riktig korsett oxå

Har börjat träna och det gör ju oxå skillnad. Bara att få ordning på magmusklerna, så de blir platta, skulle troligtvis ta bort 10-15 cm i mitt midjemått!

• annie1978

Träna är mitt stora problem! Hinner helt enkelt inte med just nu.

Vi gifter oss på en torsdag och åker sen samma dag till Grekland på kvällen så det känns mkt bra att nu kunna gå i bikini utan att må dåligt!

Tror absolut att du kommer klara 10 kg! Kör på nu så du hinner njuta lite innan bröllopet.

• pojomo

idag var jag å hämtade en kur på 5 dagar för att testa. Nu hoppas jag verkligen att man får ner det. Passar eentligen perfekt för mig att dricka då jag aldrig blir hungrig förrän på kvällen,å nu ska jag börja jobba ständig eftermiddag. Så nu håller jag tummarna på att det smakar gott

• Anja 19 juli 2008

Hur går det för er alla här inne... jag måste köra igång igen men varje dag så hittar jag på en ursäkt att slippa trots att jag VET ATT JAG MÅSTE för jag vägrar gifta mig så här!

10 SKA bort till 19 juli!

ska ju hämta klänningen om ca 2-3 veckor. Då vill jag väga 5 kg mindre än nu!

varför sätter jag då inte igång????

Är jag ett hopplöst fall

• pojomo

idag provade jag första shaken. Jädrans va go den var. Detta kommer ju att gå galant. Och nu är jag ju inte hemma på kvällarna så jag kan ju inte sitta i soffan å vräka i mig en massa onyttigheter. Nu ska jag snart smaka på vaniljen.hoppas att den är lika god

• Anja 19 juli 2008

Pojomo

ja de är helt klart goda... jag gillar bananen, chokladen och chokladminten bäst.

ett tips är att spä dem i mkt mer vatten än vad som står på förpackningen. Nästan dubbla mängden. Då blir chokladen som riktigt god, gräddig oboy och man känner ingen saltsmak, vilket man lätt gör annars.

Sedan får du i dig lite extra vatten. Det svåraste m shakerna är ju att man måste dricka 3-4 l vatten om dagen! Så jobbigt att få i sig tyckte jag.

Lycka till nu. låter som att du kommer fixa detta galant!

(till skillnad från mig, som är helt karaktärslös)

• Malin84

Här är en till..

Jag har provat cambridge i flera omgångar men oftast inte pallat mer är 5 dagar..Dålig karaktär!

Började igen förra måndagen på ren kur och det funkar fortfarande! Dag 9 idag, jag är så glad. (Och överraskad av mig själv)! Från sjätte dagen släppte det och nu känns det riktigt bra. Lättare och lättare. Vill så gärna att det ska funka denna gång!

Kämpa på nu allihopa!

• Anja 19 juli 2008

Åh malin84

önskar jag fixade det... kanske borde prova igen!

• Just the two of us

Hej,

Jag skriver för att få lite stöd och tips nu när jag har bestämt mig för att prova Cambridge.
    Har gått ner 14 kg en gång i tiden med viktväktarna. Men när jag började äta antidepressiv medicin mot ångest så gick jag upp hejdlöst. Nu är det tre år sedan jag började med medicinen och har gått upp drygt 20 kg. Jag har provat alla möjliga dieter och inget verkar bita på dessa förbannade kilon. Jag har provat att byta medicin också utan framgång. Nu har jag ialla fall trappat ner till halv dos och är riktigt peppad att testa Cambridge. Jag är 170 och väger 89 kg. Vill först och främst gå ner 15. Vet inte hur länge det kan tänkas ta.
    Jag började med ren kur idag! Mår ok än så länge, men livet känns så trist när man inte får äta.
    Är det någon som kan ge tips på hur man ska hålla ut?

• Malin84

Första fem-sex dagarna tycker jag var de värsta. Sen släppte det, suget försvann.
    Man blir motiverad när man ser att vågen börjar gå åt rätt håll.
    Just nu känns det som att jag vill inte sabba det här nu. Jag har hållt igen i nio dagar- för vad- förjäves? Nej nu ska jag försöka hålla mig så länge det går.

Kom igen Anja, ge det en chans till det är så kul när resultatet börjar synas!

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10