• AoM

Camebridgekuren - tråd 10

Gamla tråden är stängd, här är den nya!

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.html

Joina oss på viktresan!

• Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10
  • Anja 19 juli 2008

Åh skönt... har varit i Ayia napa, fast det var länge sen Jättefin strand men väldigt mycket party party och typ fulla ungdomar Hela staden bestod i princip av uteställen som jag minns det. man kunde knappt välja och vraka på ställena.

Ni kommer få det jättehärligt. En bit ifrån ligger Fig tree bay som oxå har en underbar strand

Är riktigt varmt där vid den tiden på året så ni lär verkligen få njuta av sol o värme. Jag var där i början på augusti och det var 40 grader i skuggan och jättehög luftfuktighet men jag har hört att augusti är den värsta månaden så det var grymt varmt och klibbigt.

(det var värmebölja det året).

Annars är cypern skitmysigt... ni kommer få det ljuvligt

• niklasbivandefru

ja hoppas de... bra att de rör lite på sig där... min blivande får panik om han ligger o solar i fem min... de bästa är att de inte bor varken full tonåringar eller barnfamiljer på hotellet!!
    Antar att de inte finns vass på Cypern... så bikinin MÅSTE passa.

• Anja 19 juli 2008

*asg*

nix jag såg ingen vass... ni får bygga upp ett sandfort runt omkring er på stranden isåfall

hahaha nädå, bikinin kommer säkert passa och ni kommer få det underbart!

• bridesilly

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-16 09:36:57 följande:

Bridesillytack snälla du blir så glad av att höra det, för själv ser jag bara de feta armarna(varför är man SÅN?) Dina ord värmer JÄTTEMYCKET :_)niklasblivandefrutack Härligt med betald bröllopsresa!!! Vart bär det av?
    Jag är 100% ärlig. tycker du var så vacker i din klännig och du har inte alls för stora överarmar. skaka av dig oron över det du inte gillar med dig själv. När din blivande ser dig på bröllopsdagen kommer han bli lycklig för han har den finaste fru han kan tänka sig Men känner du att du inte kan släppa det så ha en lite sjal över armarna så är saken löst
  • pojomo

så nu har jag shakat från mån-tors. jag slänger i mer vatten typ 3-3½ DL. men idag shaker jag inget har dålig karaktär hemma,lättare när man jobbar ständig eftermiddag. Men men jag hoppas att man kommer att gå ner liiite även om man äter mat 1gång i veckan

• bridesilly
    pojomo skrev 2008-05-16 15:12:14 följande:
    så nu har jag shakat från mån-tors. jag slänger i mer vatten typ 3-3½ DL. men idag shaker jag inget har dålig karaktär hemma,lättare när man jobbar ständig eftermiddag. Men men jag hoppas att man kommer att gå ner liiite även om man äter mat 1gång i veckan
    klart du kommer göra man måste peppa sig själv hela tiden för att lyckas
  • Snart   så

Jaa.. är så galet mycket värre med pulver när man är hemma...
    Idag är en pina! Är yr o super trött... är inne på dag tre...Men åt ligt skinka och melon tidigare...
    När vänder det?När blir man pigg?

• bridesilly

Snart så skrev 2008-05-17 16:51:27 följande:

Jaa.. är så galet mycket värre med pulver när man är hemma... Idag är en pina! Är yr o super trött... är inne på dag tre...Men åt ligt skinka och melon tidigare...När vänder det?När blir man pigg?
    Efter ett par dagar 3-4 kanske så börjar kroppen anpassa sig efter det matintaget så det blir nog snart bättre. Men känner du dig väldigt orkeslös kanske du ska gå på en kombinerad kur och äta små nyttiga mål emellan kurmålen
  • AoM

Det har gått skitdåligt för mig. Nästan så att jag sliter mitt hår i ren förtvivlan. Det gick jättebra i mars med kuren men sen glömde jag typ bort den och har bara ätit vanligt sen dess. Känner mig fetare än någonsin, även om inte vågen håller med. Imorgon är det ny vecka, ny dag, nytt liv. Imorgon börjar rena kuren. Sen ska jag gå på den i minst två veckor, med undantag för kommande lördag då vi ska provsmaka vår meny.

Efter jobbet imorn ska jag iväg och köpa ett bälte att fästa hundens koppel i, sen har jag ingen ursäkt längre för att ta med hunden ut på en joggingrunda!

Och så MÅSTE jag köpa en stegräknare, hoppas att den ska vara bra motivation!

• bridesilly

Kanske man skulle köpa sig en hund så man var tvungen att gå ut å gå. När man väl kommer ut är det ju ingen match men å ta sig ut är en annan femma.

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10