• MsSandra

bröllop 6 juni 2008?

Hejsan!
    Mitt alldeles första egna inlägg här på forumet (har tidigare bara svarat på andras).

Min "fråga" är om det är flera härinne som planerar ett bröllop på/till Sveriges nationaldag? (dvs 6 juni)

Jag och min älskling ska gifta oss då :)
    Skulle vara kul och se om andra sett charmen med att gifta sig just den dagen..

Vi bestämde oss ganska tidigt för just "det" datumet.. då det är en röd dag .. och vi kan därför alltid spendera hela dagen ihop .. görandes något kul/romantiskt..även om den infaller mitt i veckan!

Dessutom är det ju en flaggdag..flaggar hellre för "oss" än något annat!

Lycka till alla brudpar.. oavsett datum!
    MVH Sandra

• Svar på tråden bröllop 6 juni 2008?
  • Blivande fru pettersson

För oss går allt ett steg fram och två steg tillbaka just nu.
    Men vi har i varje fall varandra och hindersprövningen. Allt annat får vara sekundärt just nu.

Var ska ni gifta er allihopa? Och har ni många gäster på bröllopet?

• anirac1

vi gifter oss på sveriges nationaldag
    hela sverige kommer att fira oss - varje år ,,,,, hehehehe
    vi kommer att ha guld och blått som temafärg
    och gifter oss i östergötland

• MsSandra

Blivande fru pettersson:

Hehe sådär tycker jag det är allmänt i livet ganska ofta! Men som du säger.. så länge ni har hinderprövningen.. o kärleken.. så kan inget stoppa er :D

Vi ska gifta oss i Enköping :) Litet personligt bröllop, 21 inbjudna.. och ett par extra som fått muntlig inbjudan till kyrkan.. :) Själv då?

Ha en trevlig kväll!
    MVH Sandra

• MsSandra

anirac1:

Hehe..de kommer fira oss med! Vilket sammanträffande hehe.. :P Vi kommer ha temafärger som rött, guld, svart och silver - med några klickar vitt här och var! :) Kanske inte så typiskt säsongen men känns stilrent fräscht och passar oss helt enkelt!

Hur går eran planering?

Ha en trevlig kväll!
    MVH Sandra

• MsSandra

Tjoho, vad var det sista ni bockade av för ert bröllop?
    För mig skulle det väl vara de vita stayupsen hehe :P

• gustafmatilda

Det går rätt bra i planerandet, men allt är inte klart. Vi har svårt för att bestämma oss för ingångs- och utgångsmarch, och det måste vi bestämma snart snart! Vi vill ju ha en som funkar bra ihop med vårt tema, såklart =)

Är din klänning snart klar eller? Jag var och provade den för ett par veckor sen (får den uppsydd efter mig) och den är väldigt vacker. Den påminner om klänningen i mitt galleri, fast annat tyg och annan dekor. Jag längtar så!

• MsSandra

gustafmatilda:

Va kul, har ni några idéer om musik då? Ni skulle ha medeltida tema va? *hade jag med planerat från början* blir så glad när andra gör det :P jag får väl en mer hmm egen blandning av saker..(som tema menar jag haha)

Min klänning ska vara klar senast nästa vecka om jag inte misminner mig.. hade räknat fel på några dagar men de gör inget.. så länge den kommer innan månadsskifte så (den bör vara mig tillhanda hemma.. inom 2 veckor) :D

• MsSandra

Woho idag blev gästboken helt klar är jättenöjd.. ingen typisk "bröllopsgästbok" men den passar oss perfekt.. *finns en bild i galleriet* :)

• MsSandra

Buffar lite i min egen tråd och kollar hur alla andra ligger till lägesmässigt inför den stora dagen?

*de närmar sig*

• Tina75

Här finns ännu en brud som ska gifta sig den 6 juni ;)

och det drar verkligen ihop sig och vi är definitivt INTE i fas.........ouuuupppsss

Svar på tråden bröllop 6 juni 2008?