Jag hade åkt för att hälsa på min älskling 10 dagar, som då bodde i England ett halvår för att jobba. Det var min första gång i England och jag hade så gärna viljat se London. Men eftersom min darling bodde i Birmingham så skulle vi bara mötas på tågstationen i London för att åka tillsammans till Birmi.
När jag äntligen fick se honom efter flera veckor och pussa och krama på honom så brydde jag mig inte så mycke om att vi inte skulle hinna se London längre. Och när vi gosat en stund sa han att vi skulle gå och äta innan vi tog tåget vidare, och vi skulle äta på ett mysigt hotell. Tyckte det var lite konstigt, men tänkte att de kanske hade grym mat där eller nåt
Väl vid hotellet så talar han om att han har en överaskning, eftersom jag precis fyllt år, vi skulle spendera hela helgen i London! Och vi hade den mest underbara helgen! Åt gott, såg allt, shoppade, you name it!
Så på måndag när vi verkligen skulle åka vidare mot Birmingham, så tog vi först tåget till Stansted airport för att där byta till buss. Trodde jag i alla fall
Väl på flygplatsen så åt vi en mysig frukost när han plötsligt började att småskratta lite. "Tror du verkligen att man behöver åka till Stansted för att komma till Birmingham?" Jag ba: "Jag vet väl inte, va pratar du om?" Då sa han att han hade en överaskning till. Vi skulle inte till Birmingham, han hade bokat flyg till VENEDIG!!! Jag har ALLTID velat se Venedig!!! Min älskling är så underbar! Så efter att ha avslutat frukosten så checkade vi in och flög till Venedig.
Sen, samma kväll som vi kom dit så tog han mig ut på en promenad. Han sa att vi var på väg till en jättebra restaurang som han hade hört om, men vi verkade gå en så konstig väg. Plötsligt stannade han på den mest vackra bro jag någonsin har sett och säger att broar symboliserar att gå ifrån någonting gammalt till något nytt, och så går han ner på ett knä(!!!) och så säger han "Jag vill inte gå ett steg till i mitt liv utan dig, vill du bli min fru?" Jag kommer inte ens ihåg vad jag svarade, någon form av JA i alla fall
And I love him! Och i sommar blir vi man och fru!