• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Hedebris

Geisha chokladkakor: 7.90st

sen vet jag att de hade lådor med geisha (små choklad i papper) men de finns inte med i prislistan :(

• labbråttan83

Tack!
    Nu har du själv inte långt kvar, blir lite pirrig åt dig

Snyggare/bättre bilder kommer senare... Vi har fått tjuvkika lite på dem och ljuset är helt otroligt, klänningen och alla färger kommer mycket bättre fram. Bilderna som är upp nu är ju både under/överexponerade och så har vi lite lustiga miner för oss, mannen min är inte lik sig alls på ett av fotona

AnneiLund skrev 2008-06-23 14:45:32 följande:
    Labbråttan!!!Sååååfina ni varMåste vara nerverna men jag grät en skvätt!!!!
  • SNOTCROW

labbråttan:
    Grattis igen bland alla andra gratulationer! Fina bilder, ser ut som en jättebra dag. Är såklart nyfiken på de fotografen tog också!

• Embo81

Hedebris!

Visst är det helt tokigt vad mycket godis det finns där! Såg precis ditt sms, men ni verkar ju hittat dit själv. Lite skumt ligger det allt!

• Embo81

Måste bara berätta förresten...åkte samma tåg som M idag och gissa vem som kom trippandes om inte lilla Rådjuret, antagligen såg jag ut som en galen jägare för hon bara vända på klacken. Hhhmmm 2 av 3 gånger så har de varit på samma tåg och "de som bara setts någon enstaka gång på sin höjd"...märkligt!

• Embo81

Anja!
    Kan du nu försöka svara på var du köpt det stora silvriga pappret med!!!! Det du har till bordsplaceringen?

• ingenjörsbruden
    Embo81 skrev 2008-06-23 16:25:51 följande:
    Måste bara berätta förresten...åkte samma tåg som M idag och gissa vem som kom trippandes om inte lilla Rådjuret, antagligen såg jag ut som en galen jägare för hon bara vända på klacken. Hhhmmm 2 av 3 gånger så har de varit på samma tåg och "de som bara setts någon enstaka gång på sin höjd"...märkligt!
    Ser Embo som den "galna jägaren"!!! *asg*

Va sa du 45 kg rådjur eller?! *embo slänger upp "rådjuret" över axeln*!!

Hihihi!!!

GRATTIS Labbråttan!! Såg inget av ditt onda knä o ni var så vackra o fina!!!! Även om din man inte var sig lik....
  • Anja 19 juli 2008

Embo81

Men hmm, skumt att hon bara går förbi när du är med! Är det så JÄ..LA oskyldigt så borde hon ju sätta sig där ändå, lixom, och prata med er BÅDA. Gaaahhh, jag hade varit rasande irriterad o förbannad. Hade nog blivit rådjursstek hemma hos mig.

• Hedebris

embo- visst fick man en nostalgitripp när man gick där och såg godissorter man inte ätit sen man var liten.

double dip tex... visste inte att det fortfarande fanns!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4