• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

Haha beställde själv 30 meter nyss, haha... hoppas de har det hemma! Insåg att det silvriga jag köpt på stoff o stil inte ALLS passade till det silvriga pappret, var en helt annan silvernyans! Får ha det snöret till favourpåsarna istället.

Passade även på att köpa 100 cellofanstrutar för 120 kr, till godisbuffén toppensida är det och de är sååå serviceminded! Har beställt massor därifrån *asg*

• Anja 19 juli 2008

Men alltså skälet till att jag inte fattade var att jag har läst så här: Anja, var har du köpt det breda bandet, vet inte varför jag läst det så. Annars hade jag ju fattat vad du menade m snöre/band. Men ajg letade hela tiden efter ett brett band i alla mina bilder o fattade NADA *asg*

• Hedebris

har varit på rosengård nu....godisaffären ni vet...

säger bara SHIT!!!!!!!!!!!!!

• Fröken Planera

Menar du shit, positivt, eller negativt, Hedebris?

Hedebris skrev 2008-06-23 12:32:38 följande:
    har varit på rosengård nu....godisaffären ni vet...säger bara SHIT!!!!!!!!!!!!!
  • Hedebris

shit som i att man fick beslutsångest.

har aldrig sett så mkt godis på en och samma gång

• AnneiLund

Var der billigt då?

Hedebris skrev 2008-06-23 14:02:39 följande:
    shit som i att man fick beslutsångest. har aldrig sett så mkt godis på en och samma gång
  • Hedebris

ja, det var ganska billigt :)

vi köpte 2,2kg syrlingar
    och 60st hockeypulver.

Totalt ca 240kr

• Hedebris

varav hockeypulvret kostade 179kr

det finns ju verkligen allt... har prislistan framför mig... undrar du priset på ngt speciellt

• AnneiLund

Labbråttan!!!
    Såååå
    fina ni var
    Måste vara nerverna men jag grät en skvätt!!!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4