• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Flamora

Vad fina ni var, Labbråttan! Det ser ju jättemysigt ut, fint väder.

• Anja 19 juli 2008

Embo81

jag må vara TRÖG, men jag fattar inte vad du menar för band *asg*

Det stora silvriga, eeehhh...?????? fniss fniss jag fattar verkligen inte vad du menar *asg*

• Anja 19 juli 2008

band, snöre???? stort silvrigt!!!???

• Anja 19 juli 2008

Nä Embo81

En timme senare och jag fattar FORTFARANDE inte!!!

• a wife to be

Anja.

Hur går det med viktminskningen?

Fin bordsplacering du gjort!

• Fröken Planera

Hej Brudar!"!! Sitter på jobbet och har som vanligt svårt att komma igång med det jag ska.. Har ju varit på Öland hela helgen. Mysigt, men kallt, regningt och blåsigt.
    Anne!!! Nu måste du väl börjat räkna timmarna??? Guuuud så spännande!! Ringer dig någon dag och kollar av hur du mår!

Labbråttan! VAd fina ni var, och vilket väder!!!
    Fysio! Kul att se bild på dig åxå Även ni var jättefina!!

Anja!!! Efter att jag suttit och knutit band på såpbubblorna, så imponeras jag mer och mer av alla som pysslar själva. Du måste definitivt tillhöra eliten!!!! Vilka snygga grejer du gör!!!

• Embo81

Men Anja! du har ett band av papper som är vågrät, sen har du ett snöre som lodrät (på festprog alltså). Var har du köpt det? sen vill jag även veta var du köpt det silvriga pappret till bordplceringen. Fattar du nu?

shit chefen passerad:oj vad du skriver...!!!!

• Anja 19 juli 2008

Jaha det bandet, fniss...

Det köpte jag i rullar på Stoff och Stil (Svågertorp)

Hmmm eller om jag beställde det på sykompaniet (de ser nästan identiska ut!).

www.sykompaniet.se

• Fröken Planera

Embo. Vi har beställt såna band från Calligraphen.
    Anja verkar inte vara vid sina sinnens fulla bruk. Undrar om det beror på Cb (hunger) eller nervositiet?

Embo81 skrev 2008-06-23 11:00:21 följande:
    Men Anja! du har ett band av papper som är vågrät, sen har du ett snöre som lodrät (på festprog alltså). Var har du köpt det? sen vill jag även veta var du köpt det silvriga pappret till bordplceringen. Fattar du nu? shit chefen passerad:oj vad du skriver...!!!!
  • Anja 19 juli 2008

nej, de ser inte identiska ut...

det från sykompaniet är det jag har på bilden. Det glittrar mer, ser mer metalliskt ut. det jag köpte på stoff o stil är mer, hmmm, lite mer matt silvrigt.

Om du går in på sykompaniet, klickar på band osv så är det bild nr 17, det bandet som är i silver, där det står en tvåa

inte alls komplicerat va, fniss...

Heter Guld och silverband per meter och kostar 5 kr metern. Jättefint är det!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4