• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Flamora

Usch Embo, låter inte alls kul! Hoppas du hittar nån ny nagelfixare. Jag har ju en kusin som nygger naglar som du kan få numret till om du inte hittar nån.

Jag har ett tjockt häfte med massor av lekar. Vet inte om där e nån rolig som passar för midsommar.. Kan kolla!

• Anja 19 juli 2008

Men Embo

brukade du inte gå till den tjejen? Alltså du har väl varit hos henne massor av gånger, eller... Vad var det som hände?

• a wife to be

Anja.

Måste fråga om CB, antar att du gjort det innan eller? Ska du hålla på ända fram till bröllopet? Om ja, blir inte magen helt i uppror om man plötsligt börjar äta mat?? För jag antar att du inte ska dricka pulver på bröllopet Jag har aldig själv testat så jag är lite nyfiken, skulle vilja bli av med 2-3 kilo själv.

• Anja 19 juli 2008

A wife to be

jag kommer att äta lättare middagar de sista dagarna innan bröllopet men resterande måltider pulver.

min mage har aldrig blivit i uppror dock men det finns dom som reagerar jättemkt.

Min mage verkar itne bry sig nämnvärt om jag pulvrar och sen börjar äta massor av onyttigt så det är nog lugnt

Ska dock ändå ta det säkra före det osäkra...

2-3 kg blir du av med på en vecka med cb

jag är på -2 kg sen i måndags (de två första kilona är förvisso till störst del överflödsvätska som man har i kroppen men det syns o känns likväl)

Ska förresten skicka den där mallen t dig ikväll när jag kommer hem från jobb. Har helt glömt bort

• a wife to be

Ingen fara, det är ju ett tag tills vårat bröllop!

Hmmm, kanske ska köra en kur med CB innan.............

• Anja 19 juli 2008

Brudklänning till modern brud som är oanvänd!!

hihihi kan inte låta bli att skratta... Denna annons ligger i köp & sälj, fniss fniss...

Brudklänning till oanvänd brud lixom

• a wife to be

Är så pirrig just nu. Har en vännina som är på förlossningen 10 dagar över....hoppas det går bra och att det blir en flicka, har så otroooligt mkt bebiskläder att bli av med

• Anja 19 juli 2008

Hahaha

Du är rolig du... Förstår att det är spännande... Någon man känner som ska få bebis

• a wife to be

Nja, jag vet inte om du känner henne - Linda- ???

Jamen det är ju såå mysigt, vill bara dit och gosa och snusa på det lilla livet KAN HON INTE RINGA SNART!

• Anja 19 juli 2008

När åkte dom in? Första barnet??

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4