• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • SNOTCROW

Anja: jag tror att hon som sminkade dig sist säkerligen gör ett bättre jobb vid nästa tillfälle, men om du känner att du har pengar att bränna så ska du definitivt gå till Make-Up Store!
    Det är ungefär samma här när det kommer till mascara. Bara rinner om det blir lite lite fel. Men det ska ordna sig, dessutom ska faktiskt min sminkning hålla för många tårar. Men nu kom jag på att jag vill ha lösögonfransar!
    De ska förresten smycka min tatuering också, hon visade svarta strasstenar som kan fästas på. Niice!

Jag har bokat styling på Skult, jag! Och klipp + färg veckan innan.

Och så har jag dessutom beställt min ring... Wow. Vilken knäpp känsla att beställa något så dyrt. Jag äger ingenting som kostar så mycket pengar faktiskt! Inte ens min dator, haha, och den är fan min käraste ägodel. Det blev i alla fall på Chrisis, jag tycker jag har fått jättebra service där.

Labbråttan: Grattis, och åter grattis! Var alla ansträngningar värda? (Självklart...) :D

• Anja 19 juli 2008

Gokväll alla

Embo
    har ni redan köpt godis så att ni ej ska dit igen? Annars är vi ju tre som vill med (vad jag kunde räkna) Jag, Anne och Hedebris Hur stor är din bagagelucka *asg* haha

Skoja bara, jag kan ta mig dit med min toastmistress ifall du ej ska dit igen

Snotcrow

Jättenyfiken på vad det blev för ring ju

Ingenjörsbruden

Sminkas tillsammans m svärmor kan säkert bli kul

• Anja 19 juli 2008

Anne

Hur sjutton känns det, det är ju för SJUTTON inte ens TVÅ VECKOR kvar!!!!! Sanslöst!

• Flamora

Ja, det börjar närma sig för oss alla

Jag kan oxå tänka mig att fänga på till den där godisaffären

• Embo81

Alla GOTTEGRISAR:: Jodå, jag ska tillbaks till godisaffären! Men som sagt, ligger lite skumt, men men... Ni kan ju få se i katalogen vad de har vid något tillfälle. Kvällsfika/öl eller så i nästa vecka?

• a wife to be

Nu har jag fått hem båda tiarorna i mitt galleri, har fortfarande svårt att bestämma mig. Får nog ta hit min tärna så hon får hjälpa mig

• Fröken Planera

Labbråttan! Vilken fantastisk dag du fick!!! Jag ser fram emot min stora dag med skräckblandad förtjusning, för jag är övertygad om att något kommer krångla till sig och jag kommer definitivt inte vara lika lugn som du!!!
    När kommer bilderna???

• Flamora

Gärna! Ska till Tyskland antingen måndag eller tisdag nästa vecka. Tror onsdag passar mig bra om det blir på kvällen. Ska träffa kantorn kl 15.

Embo81 skrev 2008-06-18 02:53:12 följande:
    Alla GOTTEGRISAR:: Jodå, jag ska tillbaks till godisaffären! Men som sagt, ligger lite skumt, men men... Ni kan ju få se i katalogen vad de har vid något tillfälle. Kvällsfika/öl eller så i nästa vecka?
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4