• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

Nä jag får nog bara en eftertrycklig, lite djupare PUSS, en lite längre, innerligare puss lixom... lär inte bli en KYSS iallafall

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-03 12:35:05 följande:

Nä jag får nog bara en eftertrycklig, lite djupare PUSS, en lite längre, innerligare puss lixom... lär inte bli en KYSS iallafall
    Tror inte d blir mer här... Känns bäst så faktiskt ör min del..
  • labbråttan83

Precis vad vi hade tänkt oss! Det är ingen av gästerna som har kommit dit för att se våra tungor ju!!!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-03 12:13:32 följande:

Men hörni när jag menar MED tungor så menar jag inte alls vulgo, utan en sån där finare tungkyss typ gamla filmer (där dom troligtvis inte använder tungor) eller lixom en sån där lättare variant men inte bara en puss...en lättare tungkyss UTAN synliga tungor. Det tycker jag inte alls är vulgo!Men som sagt, en sån lär det inte bli för vår del eftersom DAniel är som han är...
  • AnneiLund

En innerlig lite längre puss funkar fin fint här!!

• ingenjörsbruden

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-30 12:31:58 följande:

jag och gabbi går som sagt till italia i förväg och sen kommer i andra.IngenjörsbrudenLabbråttan83FlamoraAnneEmbo81Hedebrisoch sen TROR jag attAnettan73 kunde komma...Hur blir det med er andra???A wife to beJenn82SnotcrowFysioMyStyleNeAe (nä det blev fel men du har en bild av universitetet i din pres, vet att det är en sån där bokstavskombination)Miss Svarta Maskenosv jag har säkert glömt någon men det gäller alltså torsdagen den 5 juni. Dagen innan nationaldagen (dvs vi är lediga dagen efter om vi har "vanliga" jobb ) och det handlar om bio "Made of Honor" (bröllopsfilm m patrick dempsey) och sedan mat och vin på Italia (gården in från lilla fiskaregatan).Vore kul att träffa er nya oxå Hej så länge...nu ska jag gå ut på avdelningen o dricka mitt morgonkaffe.
    Det är helt fullt på Italia på torsdag!!! Helt galet!!!

Var ska vi käka annars???!!!!
  • Anettan73
    AnneiLund skrev 2008-06-03 12:59:19 följande:
    En innerlig lite längre puss funkar fin fint här!!
    Fungerar utmärkt här med...
  • ingenjörsbruden

Italia fick jag beskedet att de kanske har bord kl 21....

Grrr...nu har jag bokat bord på Stortorget MEN....
    De tar inga bokningar för uteserveringen!!!! *grrrr*

Boka av?!

• Anettan73

Ang torsdagen.

Om man inte vill se på bio, hatar det Kan liksom inte pausa om man vill gå på toa eller något

När var o hur ligger det till då...

• Fröken Planera

Ingenjörsbruden: Hör med Fellini då!

Anettan, Om du inte vill se bion, så kan du möta upp Anja och mig på restaurangen ca 19,30.

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4