• Lövings

Vad jobbar ni som?

Vad jobbar ni som?
    Vad studerar ni till?
    Vad VILL ni jobba som?

• Svar på tråden Vad jobbar ni som?
  • Sara W

Jag är läkare och håller på med min AT-tjänst som snart är klar. Ett fantastiskt roligt och utmanande jobb men som kan vara väldigt tungt för själen ibland. Många jobbiga samtal om dystra prognoser och mycket ansvar. Jag skulle inte kunna tänka mig något annat jobb. Men jag skulle gärna vilja plugga lite mer som vinkunskap, språk eller vardagsjuridik.

Jag vill också ta Steg 1-utbildningen i kognitiv beteendeterapi. Vi får se vad det blir i framtiden. Just nu hinner jag bara med jobbet, familjen och träningen.

• Waersta

Nää.. det har jag tyvärr missat. Suckar hela dagarna när jag går hemma och ser eländet.

Skottdagen2008 skrev 2008-03-28 11:03:17 följande:
    , jadu, det brukar finnas att göra. Har du sett WOW-faktorn på sjuan tror jag det är. Hennes jobb hade varit underbart!
  • Nightingale

Jag är SSK
    Pluggar arbetsrätt och Matte C.
    Sugen på att läsa till ekonom.

Vi får se.

• puffenwilma

Stockholm, trivs jätte bra!

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-03-28 11:03:54 följande:

Var? Trivs du?
  • Pumpkin

Blir Sthlm för mig också om det blir personalvetare

puffenwilma skrev 2008-03-28 11:08:32 följande:
    Stockholm, trivs jätte bra!Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-03-28 11:03:54 följande:
  • Waersta

Lövings: Vad jobbar du som?

• Skottdagen2008

Det jobbiga med mitt intresse är att ekonomin inte räcker till för allt man vill göra hemma.

Dessutom kan jag störa mig på andras hem vilket jag stör mig på för att jag vill itne lägga mig i andras hem, men vissa detaljer såsom att tavlor hänger lite hur som helst eller att man har lite för mycket saker i ett fullproppat hem osv. Skäms nästa att säga det här till er. Att jag kan störa mig på sånt, suck!

• bumblebee jonis

Vad jobbar ni som?

Är för tillfället mammaledig men annars jobbar jag som lagerarbetare.

Vad studerar ni till?