• Miss Blue

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Välkomna alla brudar som gifter sig den 23 augusti i år! Nu närmar sig sommaren och bröllop med stormsteg!!!!! Snart har vi nått målet brudar!!!!!!! Vi fortsätter väl i vår lilla tråd att diskutera och tipsa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-30 11:32
    Här är vi brudar som hänger här:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Voilen 16:30 Edsbyn

• Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)
  • Miss Blue

Vi har köpt hus för ett år sen och kör utan skattereduktion - då blir det en slant!
    Jag hade räknat med att få som vanligt runt 2000-3000kr (som jag är van vid) men det här var myyyycket bättre!!!

• Miss Blue

Nu kan vi faktiskt unna oss och ha en riktig DJ på festen!!!! M2B drar av för resor så han kommer oxå få en bra slant! Känns jätteskönt - wonderbar!!!!!

• nicolina2008

Anna: Köpte skorna! (+ 2 till )

Skönt att få tillbaka en slant. Jag går nog också plus detta år!De som kommer in går oavkortat till bröllopet.

• sotj

Hej hej!
    En till 080823a!
    Sitter med inbjudan och funderar över hur långt innan vi ska ha OSA...
    Vilket OSA datum har ni?

• Miss Blue

Välkommen!
    Vi har osa 20 juni, skickade ut inbjudningar 4/3

sotj skrev 2008-03-27 11:51:36 följande:
    Hej hej!En till 080823a! Sitter med inbjudan och funderar över hur långt innan vi ska ha OSA...Vilket OSA datum har ni?
  • Skogsblomman

Hej!
    Vi har OSA 22 juni och skickade inbjudningar för en vecka sedan.

• AnnaochHenrik

Och vi har OSA 23 juni...
    Runt midsommar verkar vara ett hett tips alltså, om man tittar på när andra i den här tråden satt OSA.

• AnnaochHenrik
    nicolina2008 skrev 2008-03-27 08:15:31 följande:
    Anna: Köpte skorna! (+ 2 till )Skönt att få tillbaka en slant. Jag går nog också plus detta år!De som kommer in går oavkortat till bröllopet.
    Å, kul att du gillade dem! Det bästa med att handla där är just att man kan komma hem och känna det som att man har storshoppat eftersom man får med sig tre par skor hem, men plånboken mår fortfarande okej!
  • Fröken Figo

Hej hej brudar!

Vi har OSA 15:e juni.

Nu har vi äntligen haft vår förlovningsresa! Så nu åker min förlovningsring aldrig av mer och alla får veta att vi ska gifta oss.

Kul att vi har en tråd bara för oss... 23 augusti... vilket fint datum

• sotj

Tack för alla tips ang. OSA!
    Vi har nu bestämt den 6 juni eftersom vi kommer att vara bortresta fram till den 27e.
    Ska till USA o tänkte att det kan vara bra att ha OSA klart innan (kanske man kan shoppa en massa kul till bröllopet )

Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)