• Miss Blue
    Äldre 19 Mar 15:49
    61996 visningar
    639 svar
    639
    61996

    *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

    Välkomna alla brudar som gifter sig den 23 augusti i år! Nu närmar sig sommaren och bröllop med stormsteg!!!!! Snart har vi nått målet brudar!!!!!!! Vi fortsätter väl i vår lilla tråd att diskutera och tipsa

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-30 11:32
    Här är vi brudar som hänger här:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Voilen 16:30 Edsbyn

  • Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)
  • Annaoc­hHenri­k
    Äldre 19 Mar 22:17
    #1

    Åååååååå, vad jag är glad nu!
    Han som var tilltänkt som best man & toastmaster KAN komma på bröllopet! Som det ser ut nu är det typ 99% chans att han kan komma, och jag är sååå lättad! Borde sova nu då jag börjar jobba aptidigt imorgon, men jag är så himla gald att jag knappast kan sova..

    Var bara tvungen att få jubla av mig lite, nu kan jag i lugn och ro säga: Bra att du fixade ny tråd, Miss Blue! Redan tråd nummer 3, tiden går fort när man har roligt

  • Baccus
    Äldre 19 Mar 22:23
    #2

    Hmm jag har fortfaander inte fatt skickat ngr inbjudnings kort. Har jatte svart att fa ihop info bladet. vad ar det som behover vara med? Manga gaster kommer fran Engl;and och inbjudan ska va pa engelska. Jag har med SAS och Ryanair tider vad mer behover jag ha med?? Har kort fast och tappat insperation till korten....

  • Brud 080823
    Äldre 19 Mar 22:48
    #3

    Ja, nu är vi snart gifta!!! Sååå underbart!

  • nicoli­na2008
    Äldre 20 Mar 08:25
    #4

    5 månader kvar på Söndag!!
    Och igår var jag och min tärna inne i stan och tittade på klänningar. Då jag har bett henne betala den själv har jag bara sakt att vi har färtema limegrönt och rosa. Vi hittade en jättefin grön klänning som det lutar åt och det känns ju super för mig att hon gillade den!

  • östers­und080­823
    Äldre 20 Mar 09:01
    #5

    Är det fler än jag som börjar få lite pirr i magen?

  • Embo81
    Äldre 20 Mar 09:32
    #6
    östersund080823 skrev 2008-03-20 09:01:08 följande:
    Är det fler än jag som börjar få lite pirr i magen?
    Ibland kommer det liksom över en, att det faktikst är jag och min kärlek som ska gifta oss. Allt detta är på riktigt och allt är för vår kärleks skulle...tjiiiii...klart det pirrrar i magen! Det kommer liksom i vågor, som när klänningen var beställd, när jag lade inbjudningarna på lådan osv..
  • nicoli­na2008
    Äldre 20 Mar 09:38
    #7

    Har ju varken fått iväg inbjudingarna eller fått hem min klänning men ibland försöker jag föreställa mig hur det kommer vara att gå in i kyrka när det sitter massa folk där med blicken riktad mot oss. Piiiirrrrr!!

  • johans­dotter
    Äldre 21 Mar 12:51
    #8

    Suck....min m2b tycker mest att jag är hysterisk för tillfället...
    Försökte dra upp inbjudningslistan så att jag kan göra klart inbjudningarna samt programmen...men ack nej....responsen blev bara "Herregud! Det kan vi väl ta tag i i maj???"

    ÄR jag hysterisk??

  • Annaoc­hHenri­k
    Äldre 21 Mar 13:00
    #9

    johansdotter: Vi är ju många 080823-brudar som redan skickat inbjudningarna, så vi tycker såklart inte att du är hysterisk
    Just i och med att vi gifter oss sommartid när många har semesterplaner spikade, känns det extra viktigt att skicka ut i god tid tycker jag. Vi har fått jättepositiv respons på att vi skickat ut inbjudningarna nu, många som vill boka resa tidigt = billigt, ordna boende tidigt o.s.v.
    SJ:s billigaste tågresor släpps ju exempelvis 90 dagar innan man ska resa, ohch vill man ge gästerna möjlighet att beställa såpass billiga biljetter är det ju smidigt om de fått inbjudan i god tid innan!

  • johans­dotter
    Äldre 21 Mar 13:13
    #10

    Jooo...jag känner det med...plus att vi kommer ha två "fester" en middag för "närmast sörjande" och sen en stor fest med liveband där vi kommer bjuda in alla våra vänner.

    Förvisso är min m2b inte riktigt insatt i hela saken, då livebandet som ska spela är en present från mig...så han tror fortfarande att festen kommer vara mer eller mindre bisak...
    Men kan juh inte säga något om den, då det skulle förstöra hela överaskningen. Jag vill juh såååå gärna ge honom det, då jag vet att det kommer bli något som han inte kommer glömma i första taget.
    Han ÄLSKAR musik och då mycket just detta band....men kan inte låta bli att känna mig lite "ensam" i förberedelserna...


    AnnaochHenrik skrev 2008-03-21 13:00:56 följande:
    johansdotter: Vi är ju många 080823-brudar som redan skickat inbjudningarna, så vi tycker såklart inte att du är hysterisk Just i och med att vi gifter oss sommartid när många har semesterplaner spikade, känns det extra viktigt att skicka ut i god tid tycker jag. Vi har fått jättepositiv respons på att vi skickat ut inbjudningarna nu, många som vill boka resa tidigt = billigt, ordna boende tidigt o.s.v.SJ:s billigaste tågresor släpps ju exempelvis 90 dagar innan man ska resa, ohch vill man ge gästerna möjlighet att beställa såpass billiga biljetter är det ju smidigt om de fått inbjudan i god tid innan!
Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)