• Hjalmar

Färgtema, augustibröllop

Hejsan.
    Har ni några tips på ett färgtema till mitt augustibröllop? Jag kommer ha en champagnefärgad klänning med ett chokladbrunt band runt midjan så då kanske dessa färger måste vara med? Men den tredje färgen..??????Det känns som att de borde vara någon ljus färg för det är ju trots allt sommar:)

Ni andra augustibrudar, vad har ni för färgtema?

• Svar på tråden Färgtema, augustibröllop
  • öland2008

vi ska ha vitt, silver å blått (mörk)

• engel79

Vi ska ha svart , rött vitt. Min klänning är vit med rött i släpet. Vi har inte gått efter årstiden utan efter våra favoritfärger

• augustibrud 08

Vi har crémevitt, orange och rött! (Ville ha en eldig bukett så det fick sätta hela temat)!

• joluvi

Vi har valt färgerna rosa lite åt det cerisa hållet,ljuslila och vitt.... Hittade en bukett i dessa färget som jag tycker är såååå fin så den fick bestämma åt oss... Vårt bröllop går av stapeln den 16/8 2008....

• tinber

vi har limegrönt vitt med en hint av rött

• Hjalmar

tinber: de lät speciellt.. hur ser det ut=)?
    just nu lutar det nog mest åt rosa. brunt och cremefärgat är bestämt sedan tidigare..

• Skottdagen2008

Strunt i årstiden, ta de färger som är era.

• Brud för en dag

vi skall ha lime, vitt och grönt! :) Självklart skall du välja en frärg somdu själv tycker om... Har jobbat på miljontals bröllop och jag har nog sett allt! allt ifrån bebisblå till svart.. lycka till!

• sommarbrud 080802

Vi har rosa,vinrött,silver och champagne/beige som våra färger.

• brudensara

Vi ska ha ivory, mörkt vinrött och mörkt orange - ja och lite grönt också. Vill att färgerna ska hålla ihop men inte bli för matchade...

• Hjalmar

NU har jag bestämt mig-äntligen- och det blev de jag tänkt på från början men som kändes lite trisst. Chokladbrunt, champagnevitt och ''gammelrosa''. De beskriver väl färgtonerna:)
    Ja tror de blir bra!

• Therece

Cremevitt och guld..och grönt från trädgården såklart

• mazaba

Vi ska ha brunt grönt o rött, dekorera med kastanjer ev rönnbär om det finns kanske nypon o några gröna blad typ vinbärsblad.

• Hjalmar

mazaba-lät ju jättefint med dekorationen.. Jag har köpt blomfrön som ska planteras.. får se hur de blir med dom:D

Svar på tråden Färgtema, augustibröllop