• Pumpkin

Barn innan äktenskap?

Omröstningen önskad av GME76 080802.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-13 12:19
    Frågan handlar alltså om man hade/har barn eller inte innan bröllopet.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Barn innan äktenskap?
  • 8108
    misstrixie skrev 2008-03-15 15:22:57 följande:
    Uppmuntrande, då har jag något ännu bättre att se fram emot när det här ståhejet väl är över...
    Förr oss är barnen det största, men vad ser vi fram emot när det här stohejet är över? DÅ är ju allt redan gjort, Två underbara tjejer och bröllopet bakom sig..

..börjar man planera inför pensionen då
  • misstrixie
    8108 skrev 2008-03-15 15:28:19 följande:
    Förr oss är barnen det största, men vad ser vi fram emot när det här stohejet är över? DÅ är ju allt redan gjort, Två underbara tjejer och bröllopet bakom sig....börjar man planera inför pensionen då
    Era flickors bröllop kanske? Det vet man ju efter att ha hängt här på BT ett tag att man måste vara ute i god tid...
  • Sommarliv

Japp, vi har en liten på snart 10 månader.. Om jag inte hade vart gravid föra året så hade vi gift oss..
    Men så fick vi ju en gullig o chramig son i stället..
    Så nu i sommar gifter vi oss.. Mycket nöjd..

• matildaochniklas

Vi har inga barn och vi ska gifta oss i september. Jag går fortfarande i skolan och är rätt ung sådet har liksom inte känts helt rätt än. Men det kommer nog så småningom

• brud080419

vi har en liten 14-månaders och hoppas på att hon får ett syskon, inte alltför långt efter bröllopet.

Har varit förvånad när jag läst här inne hur många som redan har barn, och den här undersökningen styrker ju bara det, trodde faktiskt inte alls det var så många som fick barn först och gifte sig sen.

Men, som några varit inne på, man har ju verkligen gått igenom den stora prövningen med småbarnsåren, känns tryggt!

• 8108
    misstrixie skrev 2008-03-15 16:11:15 följande:
    Era flickors bröllop kanske? Det vet man ju efter att ha hängt här på BT ett tag att man måste vara ute i god tid...
    Haha sant! och om det gäller att vara ute i god tid nu så lär det ju vara viktigt att vara ute i übergod tid den dagen någon av dem ska gifta sig
  • MAJ09

Vi har också gjort allt i "fel" ordning om man kan säga så.
    Men som sagt vi vet ju vad vi får och det känns som vi som familj gifter oss inte hbara jag och min m2b. Tycker det känns ganska mysigt. Så inga barn på smekmånaden om det nu skulle bli någon resa.

• Lillan2008

Vi har en dotter som blev 2 år i November förra året och jag har en bebis i magen, som inte verkar vilja komma ut, och vi ska gifta oss i augusti.

• MaliNiklas

Vi planerade barn och bröllop i samma veva. Nu är jag gravid och vi fick tidigarelägga bröllopet 3månader. Känns underbart att få dela denna dag med min växande mage.

• Niccisen

Annat.
    Väntar vårt första gemensamma barn som beräknas komma i juni och vi planerar att gifta oss i januari

Svar på tråden Barn innan äktenskap?