Inlägg från: Thailand 08 |Visa alla inlägg
  • Thailand 08

    Nattpratare :-)

    Har blitt jätteförkyld,så jag ska nog snart ner under täcket.vi kom hem natten till igår så man är inte riktigt inne i svensk tid än heller..

  • Thailand 08

    Kanske temeperatur skillnaden eller så är jag allergisk mot svensk luft ??

  • Thailand 08

    Mest troligt en reaktion på voffsingen.Har ju inte träffat honom på 4 veckor och jag ÄR allergisk mot hundar

  • Thailand 08

    Äsch hellre snuvig än att jag gör mej av med min lilla nallebjörn

  • Thailand 08

    Men oj vad stressigt! *s* Du hinner nog vika en o annan servett till innan dess....

  • Thailand 08

    Jag har skrivit i tråden planera bröllop utomlands

  • Thailand 08

    musproblem på bröllopsnatten och nu igen...fast nu fick jag byta från trådlös datamus med kassa batterier till en annan

  • Thailand 08

    misstrixie: Det var kul då oxå!! jag skrattade så jag var dubbelvikt...läs i den andra tråden så fattar du ;)

  • Thailand 08

    vi började med champagne frukost.
    Kl 10 var chaffisen bokad för att köra oss till staden,för strykning av klänning + kostym.jag satte mej hos frissan och fick håruppsättning,sminkning,manikyr & pedikyr.rätt vad det var så dök det upp en tjej med 10 röda rosor med hälsning från pojkvännen "I LOVE YOU" så gullig så jag blev tårögd!
    Sen åkte vi tillbaka till hotellet för att byta om och åka iväg till vattenfallet.väl där blev det ju uppståndels bland besökaran och andra turister ville ta kort.det kom en störtskur strax innan vi skulle öppna champagnen ,men den var över på ca 3 minuter.Efteråt åkte vi till en restaurang med fotografen och hans fru som gäster.God mat,lite mer fotning och fyrverkerier...när vi reste oss upp och skulle åka tillbaka till hotellet satt det ett gäng engelsmän på ca 20 pers.som började applodera och lyck önska oss.Kvällen efter åkte vi in till staden och gick på en rockklubb med ett kanon bra coverband..4 dagar efter bröllopet åkte vi vidare till Krabi på smekmånad.enda "strulet" vi hade var lite regn + att maken gick på musjakt på bröllopsnatten!! En katt kom in med en mus i munnen och släppte den inne på rummet.Maken slängde ut katten-musen blev kvar-in med katten igen och sen ut med båda två.Jag skrattade så jag satt dubbelvikt!!

  • Thailand 08

    Jag hittade 3 nyfödda kattungar bland mina underkläder när jag kom hem från krogen för ca 6 år sen

Svar på tråden Nattpratare :-)