• GME76   080802

    Nattpratare :-)

    Hittade ingen bra ämnesgrej så vad passar bättre än kärlek.
    Min kärlek är o spelar poker med några kompisar och efter att ha vaknat vid 22 efter att ha lagt 3,5-åringen så var det inte så mkt annat att göra än att sällskapsjukt sitta vid BT .

    Vad gör ni andra ikväll?

  • Svar på tråden Nattpratare :-)
  • GME76   080802
    . Han är i Stodene, Karlstad. Och din? Som tur är så är det småsummor och endast för nöje skull haha.
  • Garonne

    Ah, ok... Min är i Norrköping. Hoppas och tror att det inte handlar om några större summor här heller!

  • olijara

    Hej, min sambo somnade i soffan...
    Jag har pratat med gamla kompisar på sms.. så det är lung här...

  • GME76   080802

    Ajdå, ingen bra mix. Allergi och hund...
    Vi är fundersamma på om sambon är överkänslig mot katt. Han har varit täppt o snorig i näsan så länge han kan minnas i sitt vuxna liv, och haft katt sen han var 10 typ och vi har haft katt i 6 år. Och varje gång han sovit borta så har han inte varit det. Vilket snille va. Snart 32 år och kommer på NU att han kanske är lite allergisk .

    Thailand 08 skrev 2008-02-29 23:19:30 följande:


    Mest troligt en reaktion på voffsingen.Har ju inte träffat honom på 4 veckor och jag ÄR allergisk mot hundar
  • misstrixie

    GME76 080802 skrev 2008-02-29 23:16:22 följande:


    Skönt när man är på G. Blir mkt gjort då. Hade tänkt ha spa-kväll för första gången på flera år men somnade med lillan. Så typiskt. Har i a f bakat bröd. Alltid ngt. Skulle gjort pilates men man blir ju sååå seg när man vaknar så där konstigt.Trist att behöva ställa in festen.
    Ja det känns lite trist, hade sett fram emot det. Men men, imorgon blir det väl melodifestivalen och soffmys i stället. Förstår att du inte orkade med ett pilatespass efter att ha somnat så där, man blir verkligen totalt seg efteråt.

    På tal om seg så går min sjuka m2b runt här övertygad om att han är döende, fast egentligen har han bara en kraftig förkylning.
  • Thailand 08

    Äsch hellre snuvig än att jag gör mej av med min lilla nallebjörn

  • Garonne

    Pilates... brrr. Har ägnat större delen av kvällen åt att pumpa upp 34 st pilatesbollar som vi ska ha imorgon på ett event på gymmet där jag jobbar. Satans långsam pump dessutom...

  • GME76   080802

    Mmmm, jag funderar allvarligt på om killar verkligen mår mkt sämre när de blir sjuka eller bara är sjåpigare.
    Vi ska också kolla melodifestivalen imorgon.

  • GME76   080802

    Nej gud va tråkigt det lät. Jag har en boll i klädkammaren men har aldrig använt för den är för dåligt pumpad. Jag kör på matta istället.


    Garonne skrev 2008-02-29 23:27:05 följande:
    Pilates... brrr. Har ägnat större delen av kvällen åt att pumpa upp 34 st pilatesbollar som vi ska ha imorgon på ett event på gymmet där jag jobbar. Satans långsam pump dessutom...
  • GME76   080802

    Ja det förstår jag. Det är samma här.

    Thailand 08 skrev 2008-02-29 23:26:47 följande:


    Äsch hellre snuvig än att jag gör mej av med min lilla nallebjörn
Svar på tråden Nattpratare :-)