• GME76   080802

    Nattpratare :-)

    Hittade ingen bra ämnesgrej så vad passar bättre än kärlek.
    Min kärlek är o spelar poker med några kompisar och efter att ha vaknat vid 22 efter att ha lagt 3,5-åringen så var det inte så mkt annat att göra än att sällskapsjukt sitta vid BT .

    Vad gör ni andra ikväll?

  • Svar på tråden Nattpratare :-)
  • Thailand 08

    Har blitt jätteförkyld,så jag ska nog snart ner under täcket.vi kom hem natten till igår så man är inte riktigt inne i svensk tid än heller..

  • GME76   080802

    Åhhh grattis, vad otroligt fina ni var. Underbar klänning!
    Antar att ni gifte er i Thailand också??

  • misstrixie

    Jag har ägnat större delen av kvällen åt att städa eftersom vi skulle ha gäster imorgon, men m2b är sjuk så vi kommer troligen att ställa in. Jag fortsätter ändå städa för jag tycker det är lika bra att hålla igång så länge man orkar, men jag tar några BT-pauser mellan varven.

  • GME76   080802

    Det ser jättevackert ut. Wow! Typiskt att bli förkyld. Är väl luften o ac:n på flygplanet.

  • Thailand 08

    Kanske temeperatur skillnaden eller så är jag allergisk mot svensk luft ??

  • GME76   080802

    Skönt när man är på G. Blir mkt gjort då. Hade tänkt ha spa-kväll för första gången på flera år men somnade med lillan. Så typiskt. Har i a f bakat bröd. Alltid ngt. Skulle gjort pilates men man blir ju sååå seg när man vaknar så där konstigt.
    Trist att behöva ställa in festen.


    misstrixie skrev 2008-02-29 23:14:20 följande:
    Jag har ägnat större delen av kvällen åt att städa eftersom vi skulle ha gäster imorgon, men m2b är sjuk så vi kommer troligen att ställa in. Jag fortsätter ändå städa för jag tycker det är lika bra att hålla igång så länge man orkar, men jag tar några BT-pauser mellan varven.
  • GME76   080802

    Det får vi hoppas att du inte är .

    Thailand 08 skrev 2008-02-29 23:15:53 följande:


    Kanske temeperatur skillnaden eller så är jag allergisk mot svensk luft ??
  • Garonne

    Min sambo spelar också poker med kompisar, undrar om dom är på samma ställe...

  • Thailand 08

    Mest troligt en reaktion på voffsingen.Har ju inte träffat honom på 4 veckor och jag ÄR allergisk mot hundar

Svar på tråden Nattpratare :-)