Någon som äter Gi mat?
Hej,
någon av er här på Bt som äter Gi mat?
Jag är inne på min 3:e dag o vore kul o prata m andra blivande brudar som äter eft Gi metoden!
Hej,
någon av er här på Bt som äter Gi mat?
Jag är inne på min 3:e dag o vore kul o prata m andra blivande brudar som äter eft Gi metoden!
Tjingeling alla goa brudar!!
Anmäler mig till GI-tråden!!!
Har ätit enl GI sen i nov....men har inte kört stenhårt!
När jag började gick jag med på www.giviktkoll.se o det är verkligen kanon....men nu kör jag efter eget huvud.
Har gått ner 15 kg men minskat mer i måtten....har kläder som jag inte har haft på 6 år, dessutom så börjar de bli lite stora..... Storleksmässigt har jag gått ner fr 48 - 44(-42)!!!
Jag har den stora turen att min m2b är träningsfreak! Så nu tränar vi tillsammans!! Han springer o jag går, o varannan dag så styrketränar vi hemma, dessutom så kör jag yoga!!
Enda nackdelen med GI är att det är dyrt!! Så vi gör om vanliga recept t GI o så skippar jag helt pasta o dyl där jag tar grönsaker istället!
Jag upplever inte GI som så mycket dyrare än vanlig mat. I början blev jag chockad över hur mycket som matkontot ökade tills jag kopplade att numera handlade vi till 10 luncher (vi är två som äter GI) varje vecka och denna kostnad såg vi inte på samma sätt innan. Då jag aldrig hade koll på lunchkontot innan.
Jag håller helt med dig! Vårat matkonto har inte ökat speciellt mycket heller, vi körde viktväktarna innan och då var matkonstnaderna ungefär lika som det är nu. Samt att vi inte handlar hem godis eller chips nu.
Cajsa Magnus skrev 2008-03-06 16:18:50 följande:
Usch det låter allvarligt! Hoppas att du mår bättre nu!
Det är apkul! Detta är min fjärde termin, jag gick inte förra terminen och saknade det jätte mycket!
Jag kan rekommendea en bra bok, Klaras GI mat tycker den e kanon:)
Hej tjejer!
Började med GI mat i september och har sedan dess gått ner 10 kilo. Har inte kört stenhårt de senaste månaderna men ändå inte gått upp. Men då har jag iofs börjat träna istället.
Kul att det fungerar för så många. Det är ju inte en diet som mycket annat utan mer en livsstil.
Grattis till mig och alla andra!!!