• Disan

"52 romantiska veckor"??

såg ett roligt tips på present.. ser tyvärr inte vad de är för romantiska tips man ska utföra.. någon som vet?

www.presentkuriren.se/presenter/4/265/Karlek/52-Romantiska-Veckor.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-06 09:50
    Detta är en kul present som sätter lite fart på romantiken. 26 små romantiska uppgifter för henne att utföra för att överraska honom, och 26 för honom. Korten kan inte läsas förrän det skyddande lagret skrapas bort, precis som på en skraplott. På så sätt kan ingen veta i förväg vad som ska hända. Turas om att skrapa ett kort varannan söndag, så har ni en vecka på er att överraska den andra parten med uppgiften på kortet. Ge till din älskling, eller som en extra liten bröllopspresent till de nygifta?

• Svar på tråden "52 romantiska veckor"??
  • lindahallman

ja de va ju lite samma sak tycker jag. vad fick han för någon uppgift?

• Disan

han skulle göra en picnic med champagne och småtugg typ, i månskenet och tända ljus.. inte så lätt att ordna i mars i sverige utomhus.. och dessutom så va de snöstorm igår haha så medans jag va inne och duschade efter jobbet så fixade han och donade här hemma. när jag kom ut hade han lagt en stor filt(överkast) i storarummet med kuddar och tända ljus och ett fat med tilltugg och två champagneglas så låg vi där och myste.
    gäller att ha fantasi hihi det blev ju lyckat ändå utan månskenet :D

• lindahallman

nice! de låter jättemys! men då finns de ju lite blandade uppgifter...kom på nu när jag läste att de kanske e bäst att inte skriva hans uppgifter här mer för då vet ju vi som ska köpa korten va vi kommer få i överraskning sen :D tänker sen som vanligt :p

• Disan

ja så sant så hm hade jag inte en tanke på tills nu haha de ska jag genast sluta med.. skriver bara vad jag skrapar fram från och med nu då :D

• lindahallman

haha ja de e nog bäst. tur att vi kom på de nu då så vi inte hann se alla 52 sakerna :D

• junikul08

52 busiga nätter låter ju kul- är det någon som kan ge ett exempel på ett kort därifrån?

• Disan

den har jag oxå funderat på men inte hört nåt om heller

• Teddy08

Jag fick också 52 romantiska veckor i födelsedagspresent. Han började öppna och fick som sagt bubbelbadet, men jag fick en annan etta jämförelse med Disan.
    Nämligen denna:
    Seduce your loved one over the course of this week. Start things off bysending him a sexy love note. Each day following entice him with suggestive instructions, tantalizing visions and alluring possibilities. Let his mind run wild thinking of you.

Som sagt bra att inte skriva vad killarna ska göra för överraskning, blir ju inte lika kul då, fick ju en avslöjad nu, men får spela med när den kommer. Det kanske dröjer, det kanske inte är samma ordning på alla... Men nu vet jag att jag kan följa tråden utan att vara orolig att fler avslöjas.

• Disan

hej den fick jag denna veckan.. drog den i söndags hihi
    vi gjorde så att vi rev itu bunten med kupongerna så kan man dra från vilket håll som helst.. så blir de inte i ordning

Teddy08 skrev 2008-03-28 08:53:21 följande:
    Jag fick också 52 romantiska veckor i födelsedagspresent. Han började öppna och fick som sagt bubbelbadet, men jag fick en annan etta jämförelse med Disan. Nämligen denna:Seduce your loved one over the course of this week. Start things off bysending him a sexy love note. Each day following entice him with suggestive instructions, tantalizing visions and alluring possibilities. Let his mind run wild thinking of you.Som sagt bra att inte skriva vad killarna ska göra för överraskning, blir ju inte lika kul då, fick ju en avslöjad nu, men får spela med när den kommer. Det kanske dröjer, det kanske inte är samma ordning på alla... Men nu vet jag att jag kan följa tråden utan att vara orolig att fler avslöjas.
  • lindahallman

fattade inte alla ord i den engelska röran ;) vad skulle man göra?

• Disan

eftersom fästmannen åker bort i 3 veckor nu så gjorde vi så att jag drog två och han en kupong för dessa tre veckor

Första var ju superenkel eftersom han inte kommer vara hemma och då har man liksom inget att reta sig på utan man saknar honom bara.
    1.Resolve to spend an entire week without nagging or getting on his case. Zip up those lips and bite your tongue.

Denna va kul och den ska jag göra när han kommer hem efter 3 veckor. kan ju va kul för honom att få ett sånt välkomnande oxå haha
    2.Surprise your loved one with a treasuretrail of rose petals. Lead him on an enticing journey to the bedroom. Build up his anticipation with a few decoys he can easily find along the way (a note, shoes, stockings) before he finally finds amidst candles burning...YOU!

• Disan

nu har ni fått lite tips på dessa kuponger och kommer nog inte skriva fler utan ni får hitta på era egna grejer eller köpa dom själva. låter inte de rättvist haha

• engel79

ingen sm har öppnat 52 busiga nätter??? Nyfiken på vad det kan vara för "uppgifter" Kan tänka mig att m2b skulle älska den...

• Disan

nope själv lite nyfis på de faktiskt

Svar på tråden "52 romantiska veckor"??