• Disan

"52 romantiska veckor"??

såg ett roligt tips på present.. ser tyvärr inte vad de är för romantiska tips man ska utföra.. någon som vet?

www.presentkuriren.se/presenter/4/265/Karlek/52-Romantiska-Veckor.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-06 09:50
    Detta är en kul present som sätter lite fart på romantiken. 26 små romantiska uppgifter för henne att utföra för att överraska honom, och 26 för honom. Korten kan inte läsas förrän det skyddande lagret skrapas bort, precis som på en skraplott. På så sätt kan ingen veta i förväg vad som ska hända. Turas om att skrapa ett kort varannan söndag, så har ni en vecka på er att överraska den andra parten med uppgiften på kortet. Ge till din älskling, eller som en extra liten bröllopspresent till de nygifta?

• Svar på tråden "52 romantiska veckor"??
  • Peters Fridelina

Jag hade tänkt ge en present varje månad, på vår "månadsdag".
    Om ni försöker bli med barn kan du ju ge grav.testet den gången du tror att du är gravid. (Det tipset tror jag att jag ska använda.)

• Disan

ja de med gravtestet var en kul ife men den funkar inte på en månad haha så snabbt hade vi inte tänkt att det skulle gå.
    ni får ju hemskt gärna komma med fler tips eller varianter på de tips jag redan skrivit kanske..

• Disan

ja fast grejen är att han jobbar borta på veckorna så de hade vart kul om han kunde öppnat nåt varje helg han kom hem.
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-07 00:58:54 följande:

Jaaaa jag hade ändrat!!!För tänk själv så jä..la olidligt att vänta 7 dagar mellan varje gåva!!! Pust! Man kommer ju själv att vara helt nipprig. Ett helt ÅR innan han fått alla presenterna lixom!Nej, kör på 30 och ta en månad! Det hade jag gjort!
  • Disan

nej men du va kul, tror jag gör så istället.. då räcker ju grejerna.

juni - digitalkamera
    juli - kallingar, nyckelring, tshirt,mysbrallor med text
    augusti - picknick på skräcklan, 52 busiga nätter
    september - gravtest med nalle
    oktober - mitt&ditt skål-jenny&kim, parvantar,
    november - hårfärg,ansiktsmask,plock av bryn, presentkort på skaldjur
    december - duschcreme+deo, parfym, presentkort på solarium
    januari - biobiljetter, presentkort på frukost på sängen ALL INKLUSIVE,
    februari - toarulle med kluriga saker, presentkort på ros att hämta ut
    mars - presentkort på hårklippning, bowlingkväll
    april - presentkort på HELkroppsmassage,en flaska rött
    maj - presentkort på restaurang och presentkort på utekväll med fiske,grillning osv
    juni - Champagne 40 års dagen,cigarrer

Peters Fridelina skrev 2008-03-07 07:44:24 följande:

Jag hade tänkt ge en present varje månad, på vår "månadsdag".Om ni försöker bli med barn kan du ju ge grav.testet den gången du tror att du är gravid. (Det tipset tror jag att jag ska använda.)
  • Disan

Jaha så fick han öppna sin present iår och han blev jätteglad.. jag fick börja dra en skraplott men man har en vecka på sig att utföra den så första veckan här nu gjorde vi så att vi drog var sin bara för skojskull

min va lite gullig..

NR1:
    Write three reasons why you love him on three seperate pieces of paper. Place your love notes where he will find them unexpectantly during the week.

nu är ju han bortrest på veckor så jag tänkte jag skulle skriva dom och lägga i hans plånbok,resväska eller typ resenären och i byxfickan så hittar han dom under veckan fast han inte är hemma

• lindahallman

mysigt! skriv när ni skrapar nästa gång :D

• axeland

å denna boxen verkar ju supermysig! väntar spänt på fler lotter!! :D

• 080628

Det här låter ju som en toppenidé! Måste följa denna tråd troget...

• Disan

ja första veckan här nu så drog vi var sin och han drog en som inte går at använda just nu så han sparar den till senare tillfälle.. kan ju ända att de går att fixa nångång under året liksom och han fick dra en ny men de vet jag ju inte vad det står på den nya än.. den som inte gick står de att han ska ordna ett romantiskt bad med bubblor och ljus till sin respektive. nu har ju inte vi nåt badkar så de går ju inte att ordna på en vecka men han sparade ju som sagt denna..

• Disan
    Disan skrev 2008-03-08 11:50:16 följande:
    Jaha så fick han öppna sin present iår och han blev jätteglad.. jag fick börja dra en skraplott men man har en vecka på sig att utföra den så första veckan här nu gjorde vi så att vi drog var sin bara för skojskullmin va lite gullig..

NR1:Write three reasons why you love him on three seperate pieces of paper. Place your love notes where he will find them unexpectantly during the week.nu är ju han bortrest på veckor så jag tänkte jag skulle skriva dom och lägga i hans plånbok,resväska eller typ resenären och i byxfickan så hittar han dom under veckan fast han inte är hemma
    NR2:when he is least expecting it, compliment your loved one
    sometime this week. Tell him why you love him and why you find him so attractive both physically and mentally. Knock off his socks!
    usch den här va ju ganska tråkig och svår på nåt sätt. för det första har jag precis friat och då sa jag ju allt jag tycker om allt jag älskar hos honom för de andra fick jag ju förra gången att jag skulle skriva tre orsaker till varför jag älskar honom. de känns som man upprepar sig en hel månad nu.
Svar på tråden "52 romantiska veckor"??