• Disan

"52 romantiska veckor"??

såg ett roligt tips på present.. ser tyvärr inte vad de är för romantiska tips man ska utföra.. någon som vet?

www.presentkuriren.se/presenter/4/265/Karlek/52-Romantiska-Veckor.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-06 09:50
    Detta är en kul present som sätter lite fart på romantiken. 26 små romantiska uppgifter för henne att utföra för att överraska honom, och 26 för honom. Korten kan inte läsas förrän det skyddande lagret skrapas bort, precis som på en skraplott. På så sätt kan ingen veta i förväg vad som ska hända. Turas om att skrapa ett kort varannan söndag, så har ni en vecka på er att överraska den andra parten med uppgiften på kortet. Ge till din älskling, eller som en extra liten bröllopspresent till de nygifta?

• Svar på tråden "52 romantiska veckor"??
  • Peters Fridelina

Är du online igen? Tänkte säga att du är ju alltid här, men kom på att hur kan jag veta det? Då måste jag ju också vara här... Hoppsan!

Blev lite nyfiken, vart får du tag i nr. 2,5 och 6? Är det på internet eller plockar du fram din pyssliga sida?

Hur stor är kartongen?

• Disan

fasen nu tryckte jag så hela mitt långa inlägg försvann

• Disan

ja haha jag hade tänkt på det faktiskt och som sagt det kan man ju byta sen.. han vet ju ändå inte vad det är för saker i lådan.. ja ett gravtest skulle de kunna bli som man får göra ihop för det har jag lovat han, han vill vara med när det ska göras hihi
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-06 23:25:15 följande:

aaah oki... ja men det kan du byta ut på nåt vis när han ej är hemma...en låda som du lägger graviditetstestet i och så när han öppnar så hittar han det och så står det i botten av lådan...Älskling, du ska bli pappa hihi
  • Disan

nyckelband kan man köpa på den sidan oxå.. inte nyckelring.. skrev fel

• Disan

fast jag vet inte riktigt vad jag ska skriva på örngottet än..
    iaf har ni fler tips??

• Peters Fridelina

Åh, mysig sida. Kunde inte låta bli att beställa några tröjor till bröllopsresan. Blir perfekt morgongåva!!! Superbra tips!!!

• Disan

eller ska jag ändra det till 30 så får han en varje dag den första månaden??

• Disan

jag har 27 saker nu och kommer i nte på fler.. verkar ganska omöjligt att komma på 52 st då

• Anja 19 juli 2008

Jaaaa jag hade ändrat!!!

För tänk själv så jä..la olidligt att vänta 7 dagar mellan varje gåva!!! Pust! Man kommer ju själv att vara helt nipprig. Ett helt ÅR innan han fått alla presenterna lixom!

Nej, kör på 30 och ta en månad! Det hade jag gjort!

Svar på tråden "52 romantiska veckor"??