• Disan

"52 romantiska veckor"??

såg ett roligt tips på present.. ser tyvärr inte vad de är för romantiska tips man ska utföra.. någon som vet?

www.presentkuriren.se/presenter/4/265/Karlek/52-Romantiska-Veckor.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-06 09:50
    Detta är en kul present som sätter lite fart på romantiken. 26 små romantiska uppgifter för henne att utföra för att överraska honom, och 26 för honom. Korten kan inte läsas förrän det skyddande lagret skrapas bort, precis som på en skraplott. På så sätt kan ingen veta i förväg vad som ska hända. Turas om att skrapa ett kort varannan söndag, så har ni en vecka på er att överraska den andra parten med uppgiften på kortet. Ge till din älskling, eller som en extra liten bröllopspresent till de nygifta?

• Svar på tråden "52 romantiska veckor"??
  • MartinsAnna

Gud, va mysigt ja!!!!

• Disan

ja jag har beställt den och ska hämta ut den imorrn, får se om man kan se innan vad som står i eller om det är skraplotter så man inte själv ser vad man ska göra innan. spännande

• I am yours

oj, va gulligt.

*Disan* berätta för oss sedan :)

• Disan

jo det ska jag göra, har ju själv letat efter någon som vet men ej fått svar så jag beställde och hoppas att man kan se vad som står för jag är supernyfiken av mig

• avil

fast jag undrar VAD det kan handla om-det man ska göra-är det snuskiga saker? eller bara typ "ge din älskling en ros" eller vad??

• Pyron

snuskiga tror jag inte för när jag gick in på sidan och kollade lite mer så fanns det även andra såna paket och jag har för mig att det fanns ett paket för natten med 12 lekar, eller nåt sånt.

• Disan

ja busiga nätter eller nåt sånt.. nej dessa ska ju vara romantiska.. och de är skraplotter står de så jag får väl skriva varje vecka här när vi har skrapat fram nåt nytt haha

Svar på tråden "52 romantiska veckor"??