Ni som gjort egna kort program mm!
Lägg in bilder här så kan vi ge tips och råd till varandra
Eller ja länka era gallerier
Lägg in bilder här så kan vi ge tips och råd till varandra
Eller ja länka era gallerier
Jag gjorde alla trycksaker själv till vårt bröllop, allt fån inbjudningskort, svartskort, vinettiketter, festprogram, vigselprogram, skyltar etc etc etc.
Ska under kvällen ordna in bilder på dess i min blogg, som du kan kika på.
Kolla in framåt kvällningen så ska jag har försökt få klart den tills dess.
www.nogg.se/annikaochmats
tobiasoanette.weddingannouncer.com/
Har bara inbjudninskorten än sålänge...
Kommer mera...
puffar
Fru Annika Lind skrev 2008-01-27 15:53:26 följande:
Mina inbjudningskort finns i mitt galleri.
Våra inbjudningskort finns i mitt galleri
Vi har inte gjort inbjudningskorten än, men vi har beställt en stämpel med våra namn skrivna i ett jättesnyggt teckensnitt vi laddade hem, så vi ska använda oss av det på framsidan (ska förmodligen ha embossingpulver). Kommer även att använda stämpeln på framsidan av festprogrammen.
Framsidan på vårt inbjudningskort finns i mitt galleri
Vi tog kontakt med Linköpings stämpelfabrik, det löste sig väldigt smidigt med dom tyckte vi. Var ganska dyrt, drygt 400kr inkl frakt, men då har vi å andra sidan kvar den och kan använda den till annat i framtiden om vi vill (Vi har alltså bara våra namn och inget datum på stämpeln) Och vi fick den precis som vi ville!
Om man vill prova nåt billigare alternativ så kan man kolla upp om det går att beställa från VistaPrint (www.vistaprint.se), dom brukar ha "gratis" erbjudanden för jämnan (får mail både en å två gånger om dan från dom... men dom är iaf inget blufföretag som man inte vågar betala till...) Det är förstås inte helt gratis för man måste betala för typ behandling och frakt så det kostar ju alltid, men det är för det mesta ett billigt alternativ. Vet att dom har stämplar (tror t.om att det är ett av "gratis"-erbjudandena precis nu), men jag vet inte riktigt om man kan beställa med ett eget teckensnitt... Ni kanske kan kolla upp det om ni är intresserade