• MissieA

Vi med Mörklila som Färgtema!!

Har sett att vi är flera som ska ha mörlila som färgtema så tänkte att vi kan ha en egen tråd var vi delar tankar och idéer.

• Svar på tråden Vi med Mörklila som Färgtema!!
  • Lakrisbåt

Marsaphir Marlean
    Om du menar tapeten gick jag bara in i en vanlig färg affär och hitta dom.

• Synthetic

Jag är sugen på mörkbrunt lila och guld/beige? Vad tror ni om det?

Riktigt mörklila dvs

Tips på blommor i mörka lila toner?

• lillapinglan

Lila kallor är fint. De är riktigt mörk lila, nästan på gränsen till svarta.

• Marsaphir Marlean

Lakritsbåt Gick det inte åt mycket tapet? Tror inte en rulle skulle räcka långt alls i vårt fall.

• Troll1

Lakritsbåt: Nu blev jag mäkta nyfiken juh!! Låter väldigt fint & annorlunda.

• Leona1

Hoppar in och tipsar om att man kan beställa organzapåsar hos www.diadema.se i massor av färger. De tar hem de färger som de inte har hemma. Jag beställde hem röda och de är jättefina. Tänkte först ha sizoflor som bordslöpare men det var svårt att få tag i, så det fick bli små "giftbags" till varje gäst istället som färgklick.

• Lakrisbåt

Marsaphir Marlean

Nej, vi köpte 30meter med tapet och de räckte till både borden vi åt vid och bordet vi hade presentarena. en har vi en bit kvar nu som vi ska sätta i en ram med massa bröllopskort.

sen var de någon som prata om mörk lila blommar de finns en kalla som heter hot chocolate den är riktgt mörk den ser ut att vara svart ibland. den tänkte jag ha men de blev för mörk tycket jag. För man vet inte hur mörk man kan få den när man beställer den för att de kan variera så mycket på färgen.

• Troll1

Har ni några bilder?
    Vill ha lite inspiration. Jag ska ha mer åt det lila till än vad som syns i mitt galleri.

• Lakrisbåt

Oj, här var de länge sen de skrevs.
    Jag väntar på mina bilder från fotograden fortfarande. men de kommer bilder.

• pojomo

jag ska inte ha mörk lila men däremot ljuslila men hoppas att det räcknas oxå

• Mrs love

Väntar med spänning på att få se lite kort...

Lakrisbåt skrev 2008-03-12 22:25:12 följande:
    Oj, här var de länge sen de skrevs. Jag väntar på mina bilder från fotograden fortfarande. men de kommer bilder.
Svar på tråden Vi med Mörklila som Färgtema!!