• Waersta

EN dag utan socker..

Ska jag ha imorgon.. vet inte när jag hade en enda dag utan något sött senast. Jag minns julen 06, jag tänkte "Nu ska jag äta massor av godis för när det är jul får man det" Sen dess har jag nog ätit godis varje dag.. imorgon SKA jag klara en hel dag utan choklad, dricka eller annat sött. Jag ska ta med frukt till jobbet, jag äter en måltidsersättning till lunch där.
    GAH! Måste klara det! Det kan låta fjantigt men jag är lika beroende av socker som av BT, då kanske ni känner igen er.
    Håll tummarna för mig imorgon!

• Svar på tråden EN dag utan socker..
  • Knopan

Nice and easy! Put down the Aftar Eight and slowly step away!

Waersta skrev 2008-01-14 17:00:48 följande:
    Vet inte om jag klarar av det här faktiskt.. after eight asken står och ser rysilgt god ut..
  • Bellanote

waersta väntar på ett jetpak ska komma med after eighten till mig strax för den ska du ju inte ha själv..

jag hävde i mig ett glas cola nyss så stöd neka socker idag kunde jag visst inte..

men tog däremot en 30 min lång promenad i morse.. skönt. ut och vandra kl fem på morgonen fatta att man var själv på gatorna..

• Lajsan

en till som ÄLSKAR godis, särskilt choklad och särskilt ljus choklad, men vi får peppa varann, mitt tips är att inte ha något hemma, för så dålig karaktär har jag. Och sen inte prata om godis hela tiden

• Waersta

hahaha!

Knopan skrev 2008-01-14 17:40:31 följande:
    Nice and easy! Put down the Aftar Eight and slowly step away!
  • Bellanote

waersta hur går det after 8??

• Waersta

Det gick f-n inte alls, just nu är jag väldigt ledsen och besviken över en grej som avsolut inte har med bröllopet att göra så nu tänker jag äta allt som finns i huset som är onyttigt. punkt.

• Knopan

Äh,what the fuck! Det är en ny dag imorgon

Waersta skrev 2008-01-14 20:54:47 följande:
    Det gick f-n inte alls, just nu är jag väldigt ledsen och besviken över en grej som avsolut inte har med bröllopet att göra så nu tänker jag äta allt som finns i huset som är onyttigt. punkt.
  • Waersta

Det har du rätt i! Så idag stannade jag på statoil och skulle köpa semlor, men de hade inga, då blev det en twix istället.

Knopan skrev 2008-01-14 21:04:23 följande:
    Äh,what the fuck! Det är en ny dag imorgon
Svar på tråden EN dag utan socker..