19 juli
Nu är datumet spikat, Festlokalen bokad. Nu är det bara kyrka ochg präst som ska bokas.
Nu är datumet spikat, Festlokalen bokad. Nu är det bara kyrka ochg präst som ska bokas.
Hihi läs några inlägg längre upp Pyron
Jag betalade 1.800 via dreambride eftersom jag köpte min klänning där så beställer hon korsetten till mig. Beställer man den direkt från Vollers (tillverkaren) så kostar den 2.250 ungefä (£150) och så frakt på det... jag skulle avrunda till runt 2.500 kr.
Dyrt men väl värt det när man ser resultatet
Sorrry
Mmmm det är helt klart värt det.
Jag har tänkt att kolla på "sally och sara" i Halmstad. Dom ska tydligen vara jättebra.
Hello tjejer!
Får jag också hänga på i den här tråden? I går kväll blev det klart att vår tilltänkta vigselförrättare också kan 19e juli så nu är datumet spikat!
Har väl inte hunnit så långt på vår planering än men nu är det bestämt var vi ska vigas, vem som ska viga oss, var vi ska ha festen och hela gästlistan. Om jag ska vara alldelse ärlig får jag lite panik emellanåt över att andra fixat så mycket redan men så svårt ska det väl inte vara att sno ihop ett bröllop..
Nästa projekt nu är inbjudningar och sen klänning, därefter ska vi ta tag i att utforma en vigsel!
Mats brud: Välkommen och ett stort grattis till det stundande bröllopet.
Jag har inte heller kommit så långt, hitils har jag
*bokat kyrka
*bokat präst
*bokat lokal
*fixat gästlista
*bestämt hur min kläning ska se ut.
just det ja, en liten fest-dekoration, hjärtanen som finns i mitt galleri.
Hej!!!
Ska också gifta oss 19/7-2008!!! ! Får vi också "hänga" här???
Vad kul med så många 19/7 bröllop!!!
Anja: Vilken fin klänning!!!
Ha de!
Hej igen!
När skickar ni ut inbjudningskorten eller när gjorde ni det?
!
välkomna alla nya
Rut Birger
tack ska du ha... jag är såklart helt kär i min klänning
Vi skickar ut inbjudnignarna i mars/april-månadsskiftet någon gång och har osa 1 juni och gifter oss 19 juli.
Hej Rut Birger, vi skickade våra på alla hjärtansdag. Vi hade hört att det redan planerades resor under den tiden vi ska gifta oss. Några hade redan bokat
Våra är snaaaart klara. Kommer skicka dem under nästa vecka.
Rut Birger skrev 2008-02-20 23:12:33 följande:
RutBirger
vi skickade ut save-the-date-kort oxå i december just för att inte folk skulle hinna boka semesterresor etc...
Har ni ej gjort det så tycker jag ni ska skicka så snart som möjligt, typ NU, helst i februari/början av mars!