• Pyron

19 juli

Nu är datumet spikat, Festlokalen bokad. Nu är det bara kyrka ochg präst som ska bokas.

• Svar på tråden 19 juli
  • ängel82

hej här är en till som ska gifta sig 19 juli kyrka och tid ä bokad men inget mer än så länge ska ordna det så fort som möjligt,,,

• Sommarliv

troligen så gifter vi också då..
    vi har lokalen o maten nästan klar..

• Anja 19 juli 2008

Japp 19 juli här oxå... bokade kyrka och lokal för ett år sen, och beställde ringar häromdagen Bandet som ska spela på festen är oxå bokat...

Det jag fasar för är frisör!!! Jag vet inte alls vilka som är bra på håruppsättningar osv... Ska ut nu i veckan och kolla runt hos frisörer som jag vet är bra och be att få kika i deras portfolier.

Håller på för fullt med inbjudningskorten som ska ut i mars/april. Skickade save-the-date i december, som julkort så det blir ingen nyhet för folk precis

Vad kul med en 19 juli-tråd...

Varifrån är ni. Själv är jag från Lund

• Anja 19 juli 2008

Tårtan är ju oxå beställd, glömde nästan... Den beställde vi i november, handpenningen är lagd...

Florist har jag kvar oxå...

Hurdana bröllop ska ni ha? Stort litet, vad ska ni ha för klänning, brudbukett etc

Vi har ca 85-90 gäster. Klänningsprovning ska jag på den 16 februari. Håller just nu på att försöka gå ner i vikt. har en del att ta av sedan de två yngsta barnen kom

• Sommarliv

Vi är från Uppsala..
    Blää vad det är mycke att fixa... Känns inte som att man kommer hinna fixa allt i tid.. hmm

• Sommarliv

Hmm vikten, det är inte lätt att gå ner.. Fick en son föra året.. så håller på att gå ner babyvikten..

• lucky0978

Har ar en till! Vi gifter oss i Uppsala och har fixat allt forutom band, brudgummens klader, bordsdekorationer, alkohol och barnpassning. Cateringen ar bokad sa ska bara satta menyn med matchande vin. Min mamma ska sy klanningen och hon har redan satt igang! Haller pa med inbjudningarna nu som forhoppningsvis kommer att skickas ut om ett par veckor!

Det ar ju bra att man far sa mycket som mojligt gjort nu sa att man kan ta det ralativt lugnt de sista veckorna =)

• Juni2009

Vi ska oxå gifta oss men nästa år.

Det ska bli kul, vi har pratat om att gifta oss några år nu o ÄNTLIGEN nu spikar vi fast vid den 19 juni....

Släkter o vänner vet ingenting, vi ska snart berätta för alla...

KRAMAR till er alla o vill önskar er lycka till med planering.

• bröllop080719

Vi gifter oss också 19 juli. Vi börjar äntligen få det mesta fixat. Kyrka, lokal och catering är bokat, klänning köpt, ringar valda, inbjudningarna fördiga att postas. Just nu letar vi efter fotograf.

Kram och lycka till allihop!!!

Svar på tråden 19 juli