• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • Monken

Jag hade alla underkläder på mig när jag provade klänningen inför syningen... Måste säga att det var en intressant känsla att gå omkring med strumpor som sitter fast i strumpebandshållare. Nytt för mig

• BlivandeFruJohansson

Har aldrig haft de på mig, så kommer bli en ny känsla för mej me

• Monken

Sitter med vår bröllopsbudget just nu och undrar nyfiket. Har ni lyckats hålla er budget eller går ni över? Vi bestämde oss från början att inte lägga såå mycket pengar, men nu har det ändå sprungit iväg!

• marjoh

vi har hittills gåt över lite i vår budjet ca 300 kr. hoppas det inte blir mer...

min mamma ska sy min klänning. vi har gjort en prototyp i annat tyg och var och köpte det riktiga tyget i går. spännande

• misstrixie

Oj, jag tror vi kommer hamna cirka 20 000 kronor över vår budget.

• BlivandeFruJohansson

Budgeten är överskriden, men hoppas att de inte komer dra iväg mycke mer.. Snart är den över 15000 för mycke Men som sagt, ska bara gifta mej en gång

• Lilla Puh78

Hmmm, har inte ens tittat på vår budget sen vi skrev den tror jag... Har heller inte räknat på hur mycket bröllopet kostat hittills. Vet inte om jag vill veta.

• BlivandeFruJohansson

Helst hade ja inte velat veta, men nu har ja använt budgeten på BT

• Monken

Har räknat och räknat och tack vara att skattepengarna kommer dagarna innan kan vi ju ta av dem också. Till tex taxi och så... Mycket taxi blir det den dagen känns det som

• misstrixie

Nu sitter jag här med det förbaskade festhäftet igen. Åh vad svårt att få det bra... vi har tänkt ha tvärtom-presentationer av gästerna och de jag har fått ihop är jätteroliga... men sen blir det så knepigt med gäster man inte känner så väl. Usch, känner för att strunta i det men det är kanske synd...

Svar på tråden Juni 2008 Del 3