• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • Monken

Ja, jag har massa "osynliga" hårnålar också, glömde skriva det. Men tror ni att det räcker med 6 st med pärlor, eller ska jag köpa flera?

• Monken
    Idag fick vi hem vårt vigselintyg samt en godkänd hindersprövning. Så nu är det fritt fram att gifta oss!!!
  • Lilla Puh78

Hade glömt hindersprövningen. Hur lång tid tar det att få? Vet att jag skickat det men minns inte när...
    Har bestämt mig för klänning nu, lägger in bild i mitt galleri. Nu ska jag bara meddela butiken så jag får den i tid.

• Monken

Vi postade vår hindersprövning i lördags och fick den i postlådan idag.

Vacker klänning!! Bra val! Visst känns det skönt när man har bestämt sig?!

• Lilla Puh78

Oj, vad snabb du måste ha varit Monken. Hann knappt lägga upp bilden.
    Jo, det känns skönt att ha den biten klar. Nu ska jag bara hitta slöja, tiara, smycken...

• BlivandeFruJohansson

I början på mars ska ja skicka in våratn hindersprövning. Kul

• Bellanote

lilla puh jätte vacker klänning.

• Lina08

skickar man in namnändringen i samband med vigselintyget?
    ska skicka in hindersprövningen idag tänkte jag..

• Monken

Vi skickade in namnändringen samtidigt som hindersprövningen, så finns det redan klart när prästen sedan skickar in de papper han ska skicka in.

• BlivandeFruJohansson

Vad är vigselintyget?? Är det de man får av prästen under vigseln? Nu känner ja mej helt borta på ämnet! Vad ska ja skicka in och vart får ja tag i de? Nån snäll som kan hjälpa mej??

Svar på tråden Juni 2008 Del 3