Inlägg från: Sofia08 |Visa alla inlägg
  • Sofia08

28 Juni 2008 del 2

Idag har jag bokat in tid för provuppsättning och provsminkning!! 7/4 kl 18.

• Sofia08

Ja det kanske är lite tidigt. Men samtidigt skönt att ha det avklarat..hehe. Man vill ju försöka få en helhetsbild av hur man kommer se ut. Idag ska jag åka hem till mamma och pappa och prova min klänning tillsammans med mina skor!! Har inte provat klänningen sedan jag köpte den och det var i September!!!

• Sofia08

Igår provade jag klänning med skor och slöja. Första gången sedan jag köpte den i September. Den satt lite lösare nu, än då Så det blir till att sy in den lite.

I natt hade jag min första mardröm om bröllopet!! Ha,ha!! Drömde att det var en halvtimme kvar tills vigseln började och jag hade inte hittat underkläder, eller fixat smink och hår, samt att P inte hade fixat kläder än!!! Drömmen var minst sagt panikartad!!! Var ska detta leda?? Ha,Ha!

• Sofia08

Sibbis: Mamma tyckte jag var jättefin!!! Så jag vet inte varifrån mardrömmen kom...haha! Kanske omedveten stress som börjar komma så smått....Jag har ju inte fixat underkläder eller några kläder till P än, så det var väl därför jag drömde om det.

• Sofia08

Den här veckan har jag fått en del gjort. I onsdags var vi hos cateringfirman och beställde maten. Vi har fyllt i blanketterna tänker posta dem nästa vecka. Idag var jag och köpte helt fantastiskt vackra underkläder!!!!! Helt kär! Bra pris tycker jag faktiskt. Torsolette, trosor och strumpor för 1000. Vill visa P nu!!!! Måste prova underkläderna med klänningen bara, hoppas det funkar.

• Sofia08

Glömde skriva att jag även köpt blockljus att ha som dekoration på borden. Lite mindre, men jag tror att de kommer bli perfekt. 2-pack på Åhléns för 35kr/st. Fynd!

• Sofia08

De är helvita! Jag tänkte att man kan knyta ett sidenband runt dem för att göra dem lite "roligare". Men nu funderar jag på vad man kan ställa dem på.... Kanske IKEA kan ha några glasfat eller liknande??

• Sofia08

Blompärlor på nålar??? Vad är det? Var hittar jag sånna?

• Sofia08

Ja, jättefint!! Precis så jag tänkt. Ska kolla upp det där med pärlor. Tänkte även köpa pärlor som jag kan ha i håret.´Åh, igår fick jag ett roligt samtal!!
    Jag har tidigare vid flera tillfällen suttit hårmodell för Wella. Och igår ringde de mig igen och ville att jag skulle komma till dem, men jag förklarade att jag håller på att spara ut mitt hår eftersom jag ska gifta mig. Då frågade hon mig om jag ville sitta modell för en sminkkurs i brud-make-up!!! Perfekt!!! Jätteroligt ska det bli!! Kanske man får lite inspiration hur man själv vill se ut!

• Sofia08

Åh, tack! Guuu vad bra! Sidan är sparad till mina favoriter
    I kväll ska vi ha middag för mina föräldrar + m2b´s föräldrar med respektive. Vi tänkte informera lite om hur vi tänker oss kring bröllopet, vad vi har bestämt etc. Jag tycker det är viktigt att de också får känna sig delaktiga.

Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2