• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

Åååhhh vilket osammanhängande inlägg... förlåt men jag är så jä..la IRRITERAD...

Dessutom hade vi en politisk diskussion nyss och jag blir nästan vansinnig på honom då. Han VET ju allt och jag lilla röda människan är ju såååå korkad som inte fattar SVeriges bästa...

Mmmm eller huuuur för moderaterna har gjort sååååå mkt bra sen dom kom t makten PUUUUCKO...

alltså vi borde kanske inte gifta oss

• Anettan73

Shit vad ni har klottrat!!!

Ang försäljning. Skattar man om d e så att man köper något dyrare??

Har för mig att d e något sådant...

• Pumpkin

Vilken surkart till karl du har! Skulle bli helt jäkla rosenrasande alltså

• Pumpkin
    Anettan: Oavsett om du köper dyrare eller billigare så är det skatt på reavinsten.
  • Anja 19 juli 2008

Nix... då gör man det inte... men man måste ansöka om uppskov av reavinstskatt på det man sålde

Sen tror jag att man from nästa år betalar av 0.5% av reavinstskatten... (blir ju inte jättemkt men ändå, det blir en del beroende på hur stor vinst man gjort.)

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

jaaaaaaaaaaa men jag SÄGER JU DET... han är surare än surast...

Jä..la rövhål just nu... inte f..n har det blivit bättre av att våren försvann o det plötsligt blev vinter igen. Han muttrar o muttrar lixom och brusar upp FÖR INGENTING.

Tycker f..n rejält synd om mig själv. Inte sjutton gör han att man känner att man VILL göra mysigt för honom o pyssla om honom när han är sjuk.

Jag vill bara slänga ut honom på röven.

• Anja 19 juli 2008

Haha lyssnar på ett program på tv...

Katie Holmes får (om de skiljs) 3 miljoner dollar för varje år hon är gift m tom cruise, sen får hon 25 miljoner dollar för varje barn hon får med honom. Inte konstigt hon stannar trots allt... Hade ju nästan jag oxå kunnat göra... Ett år m honom och 20 miljoner kronor, tja, why not...

Man hade väl kunnat ha separata flyglar i huset och aldrig träffas lixom... det hade definitivt varit värt det

• Anja 19 juli 2008

Eftersom hon tydligen är gravid nu igen så är det ju 50 miljoner dollar + (hur många år har de varit gifta), typ två år?...

Då snackar vi 56 miljoner DOLLAR + att hon får huset i santa barbara...

Vad sjutton VÄNTAR HON PÅ??? Spring Katie, spring

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-27 09:48:59 följande:

Haha lyssnar på ett program på tv...Katie Holmes får (om de skiljs) 3 miljoner dollar för varje år hon är gift m tom cruise, sen får hon 25 miljoner dollar för varje barn hon får med honom. Inte konstigt hon stannar trots allt... Hade ju nästan jag oxå kunnat göra... Ett år m honom och 20 miljoner kronor, tja, why not... Man hade väl kunnat ha separata flyglar i huset och aldrig träffas lixom... det hade definitivt varit värt det

Vilken surmupp du har där hemma.

Jag har en vekling här hemma med ryggskott. Han fick j det igår när han skottade snö Åkte till jobbet ändå men kom hem tidigare. Han ligger pall. Iblend är han uppe och rör sig.

Han klagade på mig när jag fick ischasnerven i kläm på bf dagen med Zeth och tyckte att jag var en klenis...

Mmmm 30kg+ högsommar går över tiden och verven iklämm... Och då var jag klen... Hade problemet i 3v. Fick gå på kryckor för att gå rakt...

Jag e inne på att ringa Kyrkan igen för att se att allt e ok...

Börjar bli nervig att något inte klaffar...
  • Anja 19 juli 2008

Annettan

mmmm när jag hade foglossning och gick på kryckor, kunde verkligen knappt ens göra DET, så tyckte Daniel att det var sååååå jobbigt, men när han fick ischiasnerven i kläm (vilket inte är NÅNTING jämfört m foglossning lixom, då man har alla nerver i kläm + inte sitter ihop) så var han sååååå dålig, kunde BARA ligga i soffan och ojade sig bara han rörde sig.

Jag kan tala om för honom vad som är PATETISKT.

Fy f...n jag är så jä..la arg. Sjuka män borde inte få vara hemma, de borde ha nåt tillhåll där de kunda vara, typ en stor sal där de kunde ligga tillsammans och vara ynkliga, så att lediga hustrur och flickvänner kan få en lugn stund där hemma.

(obs snälla män som är uppmuntrande, ickekrävande och gulliga kan få stanna hemma)

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.