• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Bellanote

Hittade den, can you fell the love tonight heter den ju, måste fråga kantorn om den går att spela på orgel vill ha den utan sång i kyrkan och bara piano.. det måste ju gå ju..

• Pumpkin

Här är jag nu - nerbäddad i sängen och tacksam över att det är söndag imorgon så att svärföräldrarna åker vidare till nästa son

• Anja 19 juli 2008

Circle of love eller nåt sånt va???

• Bellanote

Pumpkin ha ha

hittade låten på bara piano och sitter och börjar grina vilken minut som helst håll tummarna för att kantorn kan spela den..
    funderar på att be en annan kantor spela för oss i kyrkan, sjöng med i en kyrko kör i över 2 år nästan 3 och vill han kör ledaren att spela men jag kan inte med att be han..

• Anja 19 juli 2008

aaah den! Såg ej att du hade hittat den... den är mkt fin!

hallå pumpkin... förstår dig skönt att kunna gå o lägga sig med sin dator, fniss...

vet ni jag hade sagt ohc gjort saker igår när vi hade sex som jag inte har ett minne utav... jag mindes ju inte ens hur det avslutades men tänkte att daniel kan ju inte ha blivit klar för det var inte "såsigt" mellan benen på mig när jag vaknade, inget som rann om ni fattar *asg*

Jag hade tydligen sagt att nu pallar jag inte mer, jag är för full, hoho... sen hade jag sagt att du kan väl runka själv så kan jag titta på.

jag är såååå hemsk!! Stackars daniel... alltså shit så full jag var!!

jag har tydligen varit uppe inatt och gett Alice alvedon, och detta har jag heller INGET minne utav!

så läskigt!

• Pumpkin

Ja alltså, de driver mig verkligen till vansinne! Men det jobbigaste är nog att när jag väl börjat irritera mig, då kan jag liksom inte sluta. Då byggs allting på varandra och till slut känns det som att jag ska förlora vettet

Anja: Läskigt när man blir så där full, har hänt mig några ggr också.

Bellanote: Hoppas ni får ha den låten i kyrkan, den är verkligen vacker!

• Nienna
    Bellanote skrev 2008-03-15 23:32:52 följande:
    jag har både brytningsfel och närsynt så har både plus och minus fel, svårt att förklara jag kan det knappt själv..
    Jag har också två synfel (plus och minus) och mina linser kostar inte mer än vanliga, jag har Toriska linser. Låter väldigt dyrt med 5.000! Är det för en årsförbrukning eller mindre?
  • Bellanote

Anja ha ha ha.. fasen vad rolig du måste va att festa med..

måste erkänna att gjorde en "anja" innan och satte på sambon i soffan..

just nu sitter jag och lyssnnar på hauna matata på youtube den är så rolig..

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.